• Gratis en gemakkelijk retourneren
  • Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
  • Meer dan 100.000 parts in het assortiment
  • Makkelijk uw onderdelen vinden?
    Bekijk onze technische tekeningen! Klik hier

Veelgestelde vragen

Zandri streeft naar een duidelijke website en heldere uitleg over onze werkwijze en
alle zaken die gepaard gaan met het bestellen van onderdelen op onze website.

Mochten er toch iets niet duidelijk zijn, vragen wij u om te kijken of uw vraag hieronder beschreven staat.
Hier hebben wij namelijk een overzicht geplaats met de meestgestelde vragen. Grote kans dat uw vraag en het antwoord hierop ertussen staan.


Mocht dat niet het geval zijn, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice.

Bestellen

-Zodra u het juiste product op de website gevonden heeft kunt u het toevoegen aan de winkelwagen.
-Mocht u meer nodig hebben dan voegt u deze producten ook toe aan de winkelwagen.
-Zodra alle gewenste producten aan de winkelwagen zijn toegevoegd gaat u naar de winkelwagen.
-Controleer de bestelling en de aantallen. Wijzig indien nodig.
-Ga door naar afrekenen.
-Vul de gevraagde gegevens in.
-Geef aan of u het pakket wilt laten versturen of het wilt afhalen op onze locatie in Groesbeek.
-Selecteer de datum waarop u het pakket wilt ontvangen.
-Klik op “ophalen” om een PostNL servicepunt selecteren bij u in de buurt. Dit in het geval u het pakket niet thuis bezorgt wenst te krijgen.
-Klik op “ga verder”.
-Selecteer de gewenste betaalmethode en controleer nogmaals de bestelling, de adresgegevens en de verzendmethode.
-Ga akkoord met de algemene voorwaarden
-Klik op “order plaatsen”.
-Voer vervolgens de betaling uit.
-Na een succesvolle betaling is de bestelling geplaatst en ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Nee dit is niet mogelijk, bestellingen kunnen alleen online geplaatst worden en u dient dit zelf te doen. Uiteraard kunnen wij u wel helpen met het vinden van de juiste artikelen.

Als uw bestelling geplaatst en betaald is dan gaat deze onmiddellijk in behandeling in het magazijn. Het is dan niet meer mogelijk om iets toe te voegen aan deze bestelling.

    U kunt het best contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen kijken of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Mocht u al een e-mail met track & trace hebben ontvangen dan is annuleren niet meer mogelijk.

      U kunt het best contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen kijken of de bestelling nog gewijzigd kan worden. Mocht u al een e-mail met track & trace hebben ontvangen dan is wijzigen niet meer mogelijk.

        De levertijd staat vermeld bij elk product. Ook krijgt u de verwachte afleverdatum van het pakket te zien tijdens het bestelproces. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen aanwezig zijn. Mochten er artikelen besteld moeten worden dan wordt gewacht met verzenden tot deze artikelen bij ons geleverd zijn. Dit kan enkele werkdagen duren.

          Nee, uw bestelling wordt verzonden zodra deze compleet is.  Mochten er artikelen besteld moeten worden dan wachten we tot deze geleverd zijn. Daarna wordt uw bestelling onmiddellijk verzonden.

            Verzenden binnen Nederland kost €5.95. Voor het verzenden van een bestelling naar België betaalt u €6.95. Als u meerdere bestellingen plaatst betaalt u per bestelling verzendkosten. De bestellingen worden niet door ons samengevoegd. Dit is ook niet mogelijk. Er zijn ook een aantal producten die zonder verzendkosten worden geleverd. Hierbij wordt de tekst “Gratis verzending op dit artikel” vermeld.

              Nee er is geen vanaf bedrag voor gratis verzending. Er staan wel producten op de site die gratis verzonden worden. Als u een van deze producten bestelt dan wordt de bestelling zonder verzendkosten verstuurd. Uiteraard geldt dit ook voor de eventuele andere producten in deze bestelling.

                Wij helpen u graag. U kunt ons het best benaderen via de chat of per e-mail. Probeer zou duidelijk mogelijk uit te leggen wat u zoekt. Vermeld altijd het type / merk van de scooter. Liefst ook het bouwjaar en eventueel het framenummer. Als wij het onderdeel in het assortiment hebben krijgt u een link gestuurd zodat u het meteen gemakkelijk aan de winkelwagen kunt toevoegen.

                Nee dit is niet mogelijk, wij willen snel leveren en geen bestellingen lang open houden.

                  Het kan even tot 30 minuten duren voordat u een bevestiging ontvangt. Ook kan de bevestiging in uw spam box terecht gekomen zijn. Mocht de mail helemaal niet aangekomen zijn dan is de kans groot dat u een typfout gemaakt heeft bij het invoeren van uw e-mailadres.  Wij mogen uw mailadres niet wijzigen. U kunt eventueel een e-mail sturen of ons benaderen via de chat om meer informatie over de geplaatste bestelling te verkrijgen.

                    Nee dit is niet mogelijk. Ook is het niet mogelijk om een product te bestellen dat op dat moment niet leverbaar is. Zandri accepteert alleen bestellingen die op korte termijn te leveren zijn.

                      Allereerst kunt u kijken of er een keuzehulppagina beschikbaar is voor het type product dat u zoekt. De keuzehulppagina’s geven meer duidelijkheid over de verschillen tussen bepaalde producten en helpen u een juiste keuze te kunnen maken. Mocht er geen keuzehulp beschikbaar zijn, of u kunt na het lezen ervan nog steeds geen goede keuze maken dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen u graag verder.

                      Keuzehulpen:

                      Bezorgen

                      Tijdens het bestellen wordt aangegeven wanneer u het pakket kunt verwachten. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een e-mail met daarin de verzendinformatie van PostNL, het trackingsnummer en het verwachte tijdvak van levering.

                      Nee dan zal uw pakket zeer waarschijnlijk nog niet verzonden zijn. Mocht u ook geen bevestigingsmail ontvangen hebben dan kan het zijn dat u een verkeerd mailadres heeft opgegeven tijdens het bestellen. In dit geval kunt u contact opnemen met de klantenservice.

                      Zandri stuurt alle pakketten met PostNL. Ook naar België en andere landen.

                      Ja, wij versturen met PostNL en zij leveren ook op zaterdag.

                      Jazeker, u kunt bij het bestellen een ander adres opgeven dan uw eigen adres.Ook is het mogelijk om de bestelling af te laten leveren bij een PostNL ophaalpunt.

                      Ja dat kan als het pakket nog niet verzonden en/of  aangemeld is bij PostNL. U kunt dit laten wijzigen door de klantenservice. Als u een e-mail ontvangen heeft betreffende de verzending van het pakket dan kunnen wij het adres niet meer voor u wijzigen.

                      Als u zelf een verkeerd product besteld heeft dan kunt u het naar ons terugsturen met het retourformulier. Indien u het juiste besteld heeft maar iets anders heeft ontvangen dan verzoeken wij een foto te maken van het ontvangen product en dit te mailen naar info@zandri.nl  Wij zullen het dan uitzoeken en met een passende oplossing komen.

                      Belangrijk is dat u het niet monteert, er foto’s van maakt en het mailt naar info@zandri.nl U krijgt dan van ons een oplossing aangeboden.

                      Wat op de pakbon staat moet in de doos zitten. Mocht er iets kleins ontbreken dan verzoeken wij u de doos goed te controleren, met name of het onder de flappen op de bodem van de doos geschoven is. Mocht dit niet het geval zijn dan verzoeken wij u de klantenservice te mailen op info@zandri.nl 

                      Vaak wordt het pakket later op de dag alsnog geleverd. Ook kunt u navraag doen bij de buren of zij het pakket hebben aangenomen. Mocht dit niet het geval zijn en u heeft een dag gewacht, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar info@zandri.nl waarin u bevestigt het pakket niet ontvangen te hebben. Wij sturen dit door naar PostNL en zij starten dan een onderzoek. Zodra wij meer weten zullen we u informeren. Het onderzoek door PostNL duurt enkele werkdagen.

                      De levertijd naar België bedraagt 1 werkdag, hetzelfde als zendingen binnen Nederland.

                      Retourneren

                      Wij garanderen dat u voor alle geretourneerde artikelen uw geld terugkrijgt, op voorwaarde dat de artikelen in goede conditie retour komen (niet gemonteerd). Indien het product niet aan uw wensen voldoet, kunt u het artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en, in originele verpakking, aan ons retourneren. U heeft hier 30 dagen de tijd voor. Indien een artikel is beschadigd of gebruiks-/montagesporen heeft, wordt een retour niet geaccepteerd en volgt geen restitutie van de (volledige) aanschafwaarde. In overleg met de klant wordt de verdere afhandeling bepaald (artikel blijft in principe eigendom van de klant). Zorg dat u het artikel goed verpakt voor de retourzending; Zandri is niet verantwoordelijk voor de levering van de retourzending of eventuele transportschade. Wilt u gedekt zijn in het geval uw pakket kwijtraakt en niet wordt afgeleverd bij ons, kies dan voor een verzekerde zending bij een vervoerder naar keuze. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening.
                      Het aanmelden van de retour blijft wel van belang, ook als u het pakket zonder retourlabel van Zandri verstuurd.

                      Heeft u geen printer? Voeg de pakbon of een briefje met uw contactgegevens en het bestellingnummer toe aan de doos. U kunt de barcode van het retourlabel bij het servicepunt van de pakketservice laten scannen. Zijn printen vervolgens het retourlabel voor u.

                      U kunt een product terugsturen door gebruik te maken van de retourservice van Returnless.
                      De retourzending moet eerst worden aangemeld. Daarvoor gaat u naar https://www.retourneren.nl/zandri   

                      Bovenaan op deze pagina vindt u een uitgebreidere uitleg hoe het retourneren in zijn werk gaat.

                      U kunt een product terugsturen door gebruik te maken van de retourservice van Returnless.
                      De retourzending moet eerst worden aangemeld. Daarvoor gaat u naar https://www.retourneren.nl/zandri   

                      Bovenaan op deze pagina vindt u een uitgebreidere uitleg hoe het retourneren in zijn werk gaat.

                      Ga naar de website https://www.retourneren.nl/zandri  U kunt daar het product aanmelden voor
                      om het retour te sturen. Er zullen foto’s van de beschadiging gevraagd worden. Zodra u de aanmelding voltooid heeft ontvangt u op werkdagen (kantoortijden) binnen 4 uur een reactie en een passende oplossing aangeboden. 

                      Ga naar de website https://www.retourneren.nl/zandri  U kunt daar het product aanmelden voor
                      om het retour te sturen. Er zullen foto’s van het product gevraagd worden. Zodra u de aanmelding voltooid heeft ontvangt u op werkdagen (kantoortijden) binnen 4 uur een reactie en een passende oplossing aangeboden.   

                      Dit is per land verschillend. In Nederland is het gratis als u bij het aanmelden van de retour
                      voor PostNL als pakketvervoerder kiest.

                      Ja, een retour moet altijd aangemeld worden op de website https://www.retourneren.nl/zandri 
                      Als de retouraanvraag is goedgekeurd kunt u wel gebruik maken van een vervoerder naar keuze
                      en hoeft u het retourlabel niet te gebruiken. Bijvoorbeeld als u ervoor kiest om het pakket verzekerd te verzenden.

                      Ja, u bent te allen tijde zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Zandri vergoedt de inhoud van het pakket niet als het kwijtraakt of onderweg beschadigd raakt. Wilt u 100% zekerheid dan kunt u voor een verzekerde zending kiezen via een andere vervoerder naar keuze. U betaalt in dat geval zelf voor het retoursturen van een pakket. U dient dan ook wel eerst de retourzending aan te melden op
                      via https://www.retourneren.nl/zandri 

                      U kunt uw bestelling, of een deel daarvan, binnen 30 dagen na de datum van ontvangst voor retour  aanmelden. Producten die na 30 dagen aangemeld worden komen niet in aanmerking voor retour.
                      Hier worden geen uitzonderingen op gemaakt.

                      Ja, u wordt tijdens het gehele retourproces per e-mail op de hoogte gehouden.
                      Tevens kunt u op het Returnless portaal zien wat de status van uw retour is.

                      Uw retourzending wordt binnen twee werkdagen na ontvangst in behandeling genomen.

                      Zodra uw retour verwerkt is en de producten zijn geaccepteerd dan wordt er een creditnota gemaakt. Het duurt dan nog 2-3 werkdagen voor het bedrag op uw rekening staat.

                      Nee ruilen is niet mogelijk. We storten het betaalde bedrag terug op uw rekening. U kunt zelf het gewenste product bestellen.

                      Ja dat kan, u kunt een retourpakket afgeven bij onze afhaallocatie in Groesbeek. Maar dit kan alleen als de retour is aangemeld via Returnless https://www.retourneren.nl/zandri 
                      Zodra u akkoord krijgt om het te retourneren kunt u het afgeven aan de afhaalbalie.
                      De retour wordt echter niet ter plekke afgehandeld. De medewerker die het pakket aanneemt zorgt ervoor dat het bij de retourafdeling terecht komt. Vergeet niet een ingevuld retourformulier in de doos te stoppen.

                      Nee dit is niet mogelijk. Ruilen is sowieso niet mogelijk.
                      U kunt een product terugbrengen (in een doos met retourformulier) nadat u de retour heeft aangemeld via https://www.retourneren.nl/zandri  Als u het gewenste product zelf via de webshop besteld en kiest voor “afhalen in Groesbeek”.

                      Betalen

                      Ja dat kan, u kunt dan kiezen voor de betaalmethode “Afterpay”.

                      Als de betaling niet gelukt is dan gaat de bestelling niet in behandeling. U kunt het best een nieuwe bestelling plaatsen. De bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

                      U kunt het best proberen opnieuw te bestellen, eventueel kunt u een andere betaalmethode selecteren. Een bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

                      U kunt het totaalbedrag van uw bestelling overmaken naar ons rekeningnummer o.v.v. het bestellingnummer. Dit vindt u in de bevestigingsmail. Zodra wij het bedrag ontvangen hebben wordt uw bestelling in behandeling genomen.

                      ls u gekozen heeft voor achteraf betalen via Afterpay dan ontvangt u van hen een factuur. U dient dan ook rechtstreeks aan Afterpay te betalen. Ook als u daar vragen over heeft kunt contact opnemen met Afterpay.

                      Afhalen

                      Ja dit is mogelijk. U kunt deze optie selecteren als u een bestelling plaatst. Uiteraard betaalt u dan geen verzendkosten. Hou er wel rekening mee dat u de bestelling pas kunt afhalen als u een e-mail heeft ontvangen waarin staat dat de bestelling klaar ligt. 

                      Nee dit is niet mogelijk. Afhalen kan pas zodra u een e-mail heeft ontvangen waarin staat dat de bestelling klaar ligt om af te halen.

                      Nee dit is niet mogelijk, een bestelling kan alleen online geplaatst worden.

                      Nee dit is niet mogelijk, betalen kan alleen online. Wij hebben geen kassa en / of pinmogelijkheid bij het afhaalpunt in Groesbeek.

                      U ontvangt een e-mail zodra de bestelling klaar ligt om af te halen.

                      Garantie

                      Ja, Zandri biedt op alle producten 2 jaar garantie op productiefouten.

                      U kunt per e-mail een garantieaanvraag indienen. Vermeld het bestelling- of factuurnummer en beschrijf de klacht en reden dat u het product wilt aanmelden voor garantie.U ontvangt binnen 24 uur (buiten het weekend) een reactie per e-mail  met de vervolgstappen.

                      Nee niet zomaar. Eerst moet het product worden aangemeld voor garantie. Dit kunt u doen door ons een e-mail te sturen met de klacht en de reden dat u het product wilt aanmelden voor garantie.

                      Wij streven ernaar om een garantiebeoordeling binnen een week af te handelen. Het kan echter voorkomen dat het langer duurt. Bijvoorbeeld als het product gerepareerd moet worden of als het product ter beoordeling terug moet naar de fabrikant.

                      Montage

                      Om u te helpen bij het monteren van onderdelen kunt u gebruik maken van onze montagevideo’s!. Mocht u echter nog verdere vragen hebben over de montage van uw onderdeel, dan helpen wij u graag telefonisch verder.

                      Onze monteurs zijn bereikbaar op: 0900-7600900 ( € 0,90 per minuut)

                      Zakelijk

                      Ja dat kan, als u zakelijk actief bent in de tweewielerbranche en dit ook zo vermeld staat op uw kvk-registratie.

                      U kunt zelf een account aanmaken op onze website. Vervolgens stuurt u een e-mail met uw kvk- nummer en eventuele extra gegevens van uw bedrijf. Zodra blijkt dat u inderdaad zakelijk actief bent in de tweewielerbranche wordt uw account omgezet naar zakelijk. U ontvangt een e-mail ter bevestiging.

                      Nee dit is niet mogelijk. Zandri factureert altijd inclusief btw. Ook als de bestelling over de grens wordt geleverd.

                      Nee dit is niet mogelijk. Zandri factureert altijd inclusief btw. Ook als de bestelling over de grens wordt geleverd.