Cdi-unit 35km China GY6 10inch
cdi-unit 35km sco benz/china4t/sco gy6/flash/leg znen/sco fosti
Is op voorraad, op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis!
artikelnummer
78364
€ 28,95
€ 19,90
- Gratis retourneren
- Gegarandeerd de laagste totaalprijs!
- Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
Productomschrijving
Znen-Benzhou :GY6/IVA/Riva/Napoli/torino.
75X40X22 cm.
Type B.
origineel 50QT-E-070400 code = (Z02)
Laten we eens kort door het onderwerp CDI lopen. Waarom zou u een CDI moeten vervangen?
Daar kunnen een aantal aanleidingen voor zijn:
- Uw scooter stopt ineens midden in een rit en start daarna niet meer. (elektrische starter doet niks.)
- Uw scooter start niet meer.
- U wilt uw scooter terugvoeren of juist opvoeren.
Een CDI heeft bij een tweetakt geen invloed op de topsnelheid van de scooter.
Een CDI heeft bij een viertakt wel invloed op de topsnelheid van de scooter.
Bij een viertakt is een CDI dus wel van invloed op de topsnelheid, maar dit is niet de enige factor.
De topsnelheid heeft ook te maken met dingen zoals uw variateurring of benzine-luchtafstelling.
Dus wanneer uw scooter bijvoorbeeld 60 km/h loopt, wil het niet zeggen dat u hem weer 45 km/h kunt laten lopen met alleen het vervangen van de CDI. Houdt u daar dus altijd rekening mee!
Ook is het nodig om alle kabeltjes van de CDI aan te sluiten, deze zitten er natuurlijk niet voor niets aan. Anders zal de CDI hoogstwaarschijnlijk geen goede voeding krijgen en dus niet werken.
Tevens zijn alle CDI’s nieuw en worden in de fabriek getest op functioneren en worden alleen verzonden als deze volledig functioneel zijn. Het komt dus ook nooit voor dat een defecte CDI naar u verzonden wordt.
Ook is het zo dat bij sommige scooters de bobine en CDI gecombineerd zijn in 1 onderdeel, wanneer deze scooters ermee stoppen, kan dat dus aan 2 onderdelen liggen. Aan de bobine óf aan de CDI, maar omdat deze gecombineerd zijn, zullen die beiden niet meer hun werk kunnen doen.
Let op!! CDI’s kunnen niet retour worden genomen, omdat het een elektronisch product is. Tevens is het zo wanneer er kortsluiting in de scooter zit, dat dat direct kan resulteren in het ‘’opblazen’’ van de nieuwe CDI-unit.
Zorg dus altijd dat u zeker weet welke CDI u nodig heeft! U kunt voor advies altijd de montage-hulplijn bellen, dan weet u altijd zeker dat u de goede CDI bestelt.
75X40X22 cm.
Type B.
origineel 50QT-E-070400 code = (Z02)
Over CDI’s
Laten we eens kort door het onderwerp CDI lopen. Waarom zou u een CDI moeten vervangen?
Daar kunnen een aantal aanleidingen voor zijn:
- Uw scooter stopt ineens midden in een rit en start daarna niet meer. (elektrische starter doet niks.)
- Uw scooter start niet meer.
- U wilt uw scooter terugvoeren of juist opvoeren.
Allereerst, het verschil tussen de CDI’s van tweetakt scooters en die van viertakt scooters:
Een CDI heeft bij een tweetakt geen invloed op de topsnelheid van de scooter.
Een CDI heeft bij een viertakt wel invloed op de topsnelheid van de scooter.
Bij een viertakt is een CDI dus wel van invloed op de topsnelheid, maar dit is niet de enige factor.
De topsnelheid heeft ook te maken met dingen zoals uw variateurring of benzine-luchtafstelling.
Dus wanneer uw scooter bijvoorbeeld 60 km/h loopt, wil het niet zeggen dat u hem weer 45 km/h kunt laten lopen met alleen het vervangen van de CDI. Houdt u daar dus altijd rekening mee!
Montage en retour zenden
Ook is het nodig om alle kabeltjes van de CDI aan te sluiten, deze zitten er natuurlijk niet voor niets aan. Anders zal de CDI hoogstwaarschijnlijk geen goede voeding krijgen en dus niet werken.
Tevens zijn alle CDI’s nieuw en worden in de fabriek getest op functioneren en worden alleen verzonden als deze volledig functioneel zijn. Het komt dus ook nooit voor dat een defecte CDI naar u verzonden wordt.
Ook is het zo dat bij sommige scooters de bobine en CDI gecombineerd zijn in 1 onderdeel, wanneer deze scooters ermee stoppen, kan dat dus aan 2 onderdelen liggen. Aan de bobine óf aan de CDI, maar omdat deze gecombineerd zijn, zullen die beiden niet meer hun werk kunnen doen.
Let op!! CDI’s kunnen niet retour worden genomen, omdat het een elektronisch product is. Tevens is het zo wanneer er kortsluiting in de scooter zit, dat dat direct kan resulteren in het ‘’opblazen’’ van de nieuwe CDI-unit.
Zorg dus altijd dat u zeker weet welke CDI u nodig heeft! U kunt voor advies altijd de montage-hulplijn bellen, dan weet u altijd zeker dat u de goede CDI bestelt.
Specificaties
artikelnummer | 78364 |
---|---|
EAN-13-code | 8718336062112 |
Reviews
Past onder andere op
Klik hieronder op uw model scooter voor alle passende onderdelen via onze technische tekeningen.
- AGM New Flash tot 2018 4-takt euro2
- AGM Retro tot 2013 4-takt euro2
- AGM VX tot 2018 4-takt euro2
- BTC Grande Retro GT1 tot 2018 4-takt euro2
- BTC Grande Retro GT2 tot 2018 4-takt euro2
- BTC Grande Retro old tot 2018 4-takt euro2
- BTC Grande Retro tot 2018 4-takt euro2
- BTC Old Classic tot 2018 4-takt euro2
- BTC Riva tot 2018 4-takt euro2
- Baotian Carino tot 2018 4-takt euro2
- Benda Benson tot 2018 4-takt euro2
- Benda Retro tot 2018 4-takt euro2
- Benzhou Grande retro GT 2 tot 2018 4-takt euro2
- Benzhou Retro tot 2018 4-takt euro2
- Benzhou YY50QT-15 tot 2018 4-takt euro2
- Benzhou YY50QT-21C
- Berini Bella Milano GX tot 2018 4-takt euro2
- Berini Bella Milano tot 2018 4-takt euro2
- Berini Dolce Vita tot 2018 4-takt euro2
- China Grande Retro GT2 vanaf 2018 4-takt euro4
- China Grande Retro tot 2018 4-takt euro2
- China VX50 / Riva
- Eagle-Wing Napoli tot 2018 4-takt euro2
- Eagle-Wing Torino LX tot 2018 4-takt euro2
- Eagle-Wing Torino Old tot 2018 4-takt euro2
- Eagle-Wing Torino tot 2018 4-takt euro2
- Eccho Choupette tot 2018 4-takt euro2
- Edwards Tomorrow Grande Retro (EURO 2; voor 2018)
- Edwards Tomorrow Grande Retro GT2 tot 2018 4-takt euro2
- Edwards Tomorrow Old Classic tot 2018 4-takt euro2
- Edwards Tomorrow Riva 1 tot 2018 4-takt euro2
- Fosti Grande Retro old (EURO 2; voor 2018)
- Fosti Grande Retro tot 2018 4-takt euro2
- Fosti Touring tot 2018 4-takt euro2
- Giantco Grand Venus tot 2018 4-takt euro2
- IVA Lux tot 2018 4-takt euro2
- IVA Roma tot 2018 4-takt euro2
- IVA Venice tot 2018 4-takt euro2
- IVA Venti tot 2018 4-takt euro2
- Killerbee Classic tot 2018 4-takt euro2
- Killerbee Custom tot 2018 4-takt euro2
- Killerbee Torino tot 2018 4-takt euro2
- Kreidler Flory Classic tot 2018 4-takt euro2
- La Souris Futuro
- La Souris Grande Retro
- La Souris Sourini / Vespelini
- Lintex HT50QT-12 tot 2018 4-takt euro2
- Lintex HT50QT-29
- Lintex Retro HT50QT-29 tot 2018 4-takt euro2
- Luuko Roman tot 2018 4-takt euro2
- Modena DLS2 tot 2018 4-takt euro2
- Neco Azzuro tot 2018 4-takt euro2
- Neco Borsalino
- Neco Borsalino Due tot 2018 4-takt euro2
- Neco Borsalino Oro tot 2018 4-takt euro2
- Neco Borsalino tot 2018 4-takt euro2
- Pronto Amaro tot 2018 4-takt euro2
- Pronto Rimini tot 2018 4-takt euro2
- Pronto San Remo tot 2018 4-takt euro2
- Razzo Lugano tot 2018 4-takt euro2
- Rover Classic tot 2018 4-takt euro2
- Rover Exclusive tot 2018 4-takt euro2
- Rover Fun tot 2018 4-takt euro2
- Santini Capri
- Santini Firenze tot 2018 4-takt euro2
- Santini San Remo tot 2018 4-takt euro2
- Senzo Old Classic tot 2018 4-takt euro2
- Senzo Retro GT2 tot 2018 4-takt euro2
- Turbho RG-50 tot 2018 4-takt euro2
- Turbho RL tot 2018 4-takt euro2
- Viraggio Piccolo tot 2018 4-takt euro2
- Viraggio Retro
- Viraggio Sensa old tot 2018 4-takt euro2
- Viraggio Sensa tot 2018 4-takt euro2
- Vom Beau Retro tot 2018 4-takt euro2
- Vom Bella Classic tot 2018 4-takt euro2
- Vom Bella Exclusive tot 2018 4-takt euro2
- Vom Bella Retro tot 2018 4-takt euro2
- Vom Bella milano tot 2018 4-takt euro2
- Vom Venice tot 2018
- Wangye HT50QT-12
- Znen Aurora III tot 2018 4-takt euro2
- Znen Aurora IV tot 2018 4-takt euro2
- Znen Aurora S tot 2018 4-takt euro2
- Znen Aurora tot 2018 4-takt euro2
- Znen Grand Retro 125cc
- Znen Snail tot 2018 4-takt euro2
- Znen VPA tot 2018 4-takt euro2
Alternatieven