• Gratis en gemakkelijk retourneren
  • Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
  • Meer dan 100.000 parts in het assortiment
  • Makkelijk uw onderdelen vinden?
    Bekijk onze technische tekeningen! Klik hier

Bestellen

Heeft u het product in de webshop gevonden en wilt u het bestellen?
Dat gaat heel eenvoudig op Zandri.nl De bestelling kan alleen online door uzelf geplaatst worden. Op deze pagina leggen wij door middel van veelgestelde vragen, en de antwoorden daarop, uit hoe u eenvoudig de bestelling kunt plaatsen.

Mocht u na het lezen van deze pagina toch nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Veel gestelde vragen

-Zodra u het juiste product op de website gevonden heeft kunt u het toevoegen aan de winkelwagen.
-Mocht u meer nodig hebben dan voegt u deze producten ook toe aan de winkelwagen.
-Zodra alle gewenste producten aan de winkelwagen zijn toegevoegd gaat u naar de winkelwagen.
-Controleer de bestelling en de aantallen. Wijzig indien nodig.
-Ga door naar afrekenen.
-Vul de gevraagde gegevens in.
-Geef aan of u het pakket wilt laten versturen of het wilt afhalen op onze locatie in Groesbeek.
-Selecteer de datum waarop u het pakket wilt ontvangen.
-Klik op “ophalen” om een PostNL servicepunt selecteren bij u in de buurt. Dit in het geval u het pakket niet thuis bezorgt wenst te krijgen.
-Klik op “ga verder”.
-Selecteer de gewenste betaalmethode en controleer nogmaals de bestelling, de adresgegevens en de verzendmethode.
-Ga akkoord met de algemene voorwaarden
-Klik op “order plaatsen”.
-Voer vervolgens de betaling uit.
-Na een succesvolle betaling is de bestelling geplaatst en ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Nee dit is niet mogelijk, bestellingen kunnen alleen online geplaatst worden en u dient dit zelf te doen. Uiteraard kunnen wij u wel helpen met het vinden van de juiste artikelen.

Wij helpen u graag. U kunt ons het best benaderen via de chat of per e-mail. Probeer zou duidelijk mogelijk uit te leggen wat u zoekt. Vermeld altijd het type / merk van de scooter. Liefst ook het bouwjaar en eventueel het framenummer. Als wij het onderdeel in het assortiment hebben krijgt u een link gestuurd zodat u het meteen gemakkelijk aan de winkelwagen kunt toevoegen.

Allereerst kunt u kijken of er een keuzehulppagina beschikbaar is voor het type product dat u zoekt. De keuzehulppagina’s geven meer duidelijkheid over de verschillen tussen bepaalde producten en helpen u een juiste keuze te kunnen maken. Mocht er geen keuzehulp beschikbaar zijn, of u kunt na het lezen ervan nog steeds geen goede keuze maken dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen u graag verder.

Keuzehulpen:

    Nee dit is niet mogelijk, wij willen snel leveren en geen bestellingen lang open houden.

    Verzenden binnen Nederland kost €5.95. Voor het verzenden van een bestelling naar België betaalt u €6.95. Als u meerdere bestellingen plaatst betaalt u per bestelling verzendkosten. De bestellingen worden niet door ons samengevoegd. Dit is ook niet mogelijk. Er zijn ook een aantal producten die zonder verzendkosten worden geleverd. Hierbij wordt de tekst “Gratis verzending op dit artikel” vermeld.

    Nee er is geen vanaf bedrag voor gratis verzending. Er staan wel producten op de site die gratis verzonden worden. Als u een van deze producten bestelt dan wordt de bestelling zonder verzendkosten verstuurd. Uiteraard geldt dit ook voor de eventuele andere producten in deze bestelling.

    Als uw bestelling geplaatst en betaald is dan gaat deze onmiddellijk in behandeling in het magazijn. Het is dan niet meer mogelijk om iets toe te voegen aan deze bestelling.

    U kunt het best contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen kijken of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Mocht u al een e-mail met track & trace hebben ontvangen dan is annuleren niet meer mogelijk.

    U kunt het best contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen kijken of de bestelling nog gewijzigd kan worden. Mocht u al een e-mail met track & trace hebben ontvangen dan is wijzigen niet meer mogelijk.

    Het kan even tot 30 minuten duren voordat u een bevestiging ontvangt. Ook kan de bevestiging in uw spam box terecht gekomen zijn. Mocht de mail helemaal niet aangekomen zijn dan is de kans groot dat u een typfout gemaakt heeft bij het invoeren van uw e-mailadres.  Wij mogen uw mailadres niet wijzigen.  U kunt eventueel een e-mail sturen of ons benaderen via de chat om meer informatie over de geplaatste bestelling te verkrijgen.

    De levertijd staat vermeld bij elk product. Ook krijgt u de verwachte afleverdatum van het pakket te zien tijdens het bestelproces. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen aanwezig zijn. Mochten er artikelen besteld moeten worden dan wordt gewacht met verzenden tot deze artikelen bij ons geleverd zijn. Dit kan enkele werkdagen duren.

    Nee dit is niet mogelijk. Ook is het niet mogelijk om een product te bestellen dat op dat moment niet leverbaar is. Zandri accepteert alleen bestellingen die op korte termijn te leveren zijn.

    Nee, uw bestelling wordt verzonden zodra deze compleet is.  Mochten er artikelen besteld moeten worden dan wachten we tot deze geleverd zijn. Daarna wordt uw bestelling onmiddellijk verzonden.

    Meer vragen?