USP Icon
Gemakkelijk retourneren
USP Icon
Klanten beoordelen Zandri met een 9
USP Icon
Meer dan 100.000 parts in het assortiment

Klantenservice


Heeft u vragen of komt u ergens niet helemaal uit? Wij hebben hieronder een overzicht geplaatst met de meestgestelde vragen.
Kijk a.u.b. hier of uw vraag er tussen staat. Mocht dat niet geval zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Deze is te vinden onderaan deze pagina.

Bestellen

De levertijd staat vermeld bij elk product. Ook krijgt u de verwachte afleverdatum van het pakket te zien tijdens het bestelproces. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen aanwezig zijn. Mochten er artikelen besteld moeten worden dan wordt gewacht met verzenden tot deze artikelen bij ons geleverd zijn. Dit kan enkele werkdagen duren.

U kunt het best contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen kijken of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Mocht u al een e-mail met track & trace hebben ontvangen dan is annuleren niet meer mogelijk.

Het is helaas niet meer mogelijk om bestellingen af te halen

 

Als uw bestelling geplaatst en betaald is dan gaat deze onmiddellijk in behandeling in het magazijn. Het is dan niet meer mogelijk om iets toe te voegen aan deze bestelling.

Verzenden binnen Nederland kost €5.95. Voor het verzenden van een bestelling naar België betaalt u €6.95. Als u meerdere bestellingen plaatst betaalt u per bestelling verzendkosten. De bestellingen worden niet door ons samengevoegd. Dit is ook niet mogelijk. Er zijn ook een aantal producten die zonder verzendkosten worden geleverd. Hierbij wordt de tekst “Gratis verzending op dit artikel” vermeld.

Nee dit is niet mogelijk, bestellingen kunnen alleen online geplaatst worden en u dient dit zelf te doen. Uiteraard kunnen wij u wel helpen met het vinden van de juiste artikelen.

Betalen

Ja dat kan, u kunt dan kiezen voor de betaalmethode “Klarna”.

U kunt het best proberen opnieuw te bestellen, eventueel kunt u een andere betaalmethode selecteren. Een bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

U kunt het totaalbedrag van uw bestelling overmaken naar ons rekeningnummer o.v.v. het bestellingnummer. Dit vindt u in de bevestigingsmail. Zodra wij het bedrag ontvangen hebben wordt uw bestelling in behandeling genomen.

Als de betaling niet gelukt is dan gaat de bestelling niet in behandeling. U kunt het best een nieuwe bestelling plaatsen. De bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

Bezorging

Zandri stuurt alle pakketten met PostNL. Ook naar België en andere landen.

Ja, wij versturen met PostNL en zij leveren ook op zaterdag.

Jazeker, u kunt bij het bestellen een ander adres opgeven dan uw eigen adres.Ook is het mogelijk om de bestelling af te laten leveren bij een PostNL ophaalpunt.

Tijdens het bestellen wordt aangegeven wanneer u het pakket kunt verwachten. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een e-mail met daarin de verzendinformatie van PostNL, het trackingsnummer en het verwachte tijdvak van levering.

Ja dat kan als het pakket nog niet verzonden en/of  aangemeld is bij PostNL. U kunt dit laten wijzigen door de klantenservice. Als u een e-mail ontvangen heeft betreffende de verzending van het pakket dan kunnen wij het adres niet meer voor u wijzigen.

Retourneren

Wij garanderen dat u voor alle geretourneerde artikelen uw geld terugkrijgt, op voorwaarde dat de artikelen in goede conditie retour komen (niet gemonteerd). Indien het product niet aan uw wensen voldoet, kunt u het artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en, in originele verpakking, aan ons retourneren. U heeft hier 14 dagen de tijd voor. Indien een artikel is beschadigd of gebruiks-/montagesporen heeft, wordt een retour niet geaccepteerd en volgt geen restitutie van de (volledige) aanschafwaarde. In overleg met de klant wordt de verdere afhandeling bepaald (artikel blijft in principe eigendom van de klant). Zorg dat u het artikel goed verpakt voor de retourzending; Zandri is niet verantwoordelijk voor de levering van de retourzending of eventuele transportschade. Wilt u gedekt zijn in het geval uw pakket kwijtraakt en niet wordt afgeleverd bij ons, kies dan voor een verzekerde zending bij een vervoerder naar keuze. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening.
Het aanmelden van de retour blijft wel van belang, ook als u het pakket zonder retourlabel van Zandri verstuurd.

U kunt een product terugsturen door gebruik te maken van de retourservice van Returnless.
De retourzending moet eerst worden aangemeld. Daarvoor gaat u naar https://www.retourneren.nl/zandri   

Bovenaan op deze pagina vindt u een uitgebreidere uitleg hoe het retourneren in zijn werk gaat.

Nee ruilen is niet mogelijk. We storten het betaalde bedrag terug op uw rekening. U kunt zelf het gewenste product bestellen.

Zodra uw retour verwerkt is en de producten zijn geaccepteerd dan wordt er een creditnota gemaakt. Het duurt dan nog 2-3 werkdagen voor het bedrag op uw rekening staat.

Retourkosten zijn voor eigen rekening

Garantie

Ja, Zandri biedt op alle producten 2 jaar garantie op productiefouten.

Nee niet zomaar. Eerst moet het product worden aangemeld voor garantie. Dit kunt u doen door een garantieaanvraag te starten op de pagina https://www.retourneren.nl/zandri-garantie 

Wij streven ernaar om een garantiebeoordeling binnen een week af te handelen. Het kan echter voorkomen dat het langer duurt. Bijvoorbeeld als het product gerepareerd moet worden of als het product ter beoordeling terug moet naar de fabrikant.

Montage

Om u te helpen bij het monteren van onderdelen kunt u gebruik maken van onze montagevideo’s!. Mocht u echter nog verdere vragen hebben over de montage van uw onderdeel, dan helpen wij u graag telefonisch verder.

Onze monteurs zijn bereikbaar op: 0900-7600900 ( € 0,90 per minuut).

Bij de meeste producten wordt geen handleiding meegeleverd. Wij en onze leveranciers gaan ervan uit dat de klant over voldoende  technische kennis beschikt om de bestelde producten te kunnen monteren. Bij producten die niet zonder handleiding te monteren zijn wordt uiteraard wel een montagehandleiding meegeleverd. Als dit niet het geval is streven wij ernaar om voor dit product een montagevideo te maken. Deze kunt u dan vinden bij het product op de website of op ons Youtube kanaal.

Zakelijk

Ja dat kan, als u zakelijk actief bent in de tweewielerbranche en dit ook zo vermeld staat op uw kvk-registratie. 

U kunt zelf een account aanmaken op onze website. Vervolgens stuurt u een e-mail met uw kvk- nummer en eventuele extra gegevens van uw bedrijf. Zodra blijkt dat u inderdaad zakelijk actief bent in de tweewielerbranche wordt uw account omgezet naar zakelijk. U ontvangt een e-mail ter bevestiging.

Nee dit is niet mogelijk. Zandri factureert altijd inclusief btw. Ook als de bestelling over de grens wordt geleverd.

Nee dit is niet mogelijk. U dient vooraf te betalen. Wel kunt u gebruik maken van
de achteraf betaalservice van Afterpay.

Heeft u nog vragen?

 Stel je vraag via whatsapp:
024-7600900

Binnen 24 uur reactie

 

Stel je vraag via
e-mai:
info@zandri.nl

binnen 24 uur reactie

Stel je vraag via
telefoon:
024-7600900

binnen 10 minuten reactie