• Gratis en gemakkelijk retourneren
  • Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
  • Meer dan 100.000 parts in het assortiment
  • Makkelijk uw onderdelen vinden?
    Bekijk onze technische tekeningen! Klik hier

Klantenservice

Heeft u vragen of komt u ergens niet helemaal uit? Wij hebben hieronder een overzicht geplaatst met de meestgestelde vragen.
Kijkt a.u.b. hier of uw vraag er tussen staat? Mocht dat niet geval zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice deze is te vinden onderaan deze pagina.


Ons team staat elke werkdag klaar om uw vragen te beantwoorden. Dit kan per e-mail, telefoon, whatsapp en live chat.

Bestellen

De levertijd staat vermeld bij elk product. Ook krijgt u de verwachte afleverdatum van het pakket te zien tijdens het bestelproces. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen aanwezig zijn. Mochten er artikelen besteld moeten worden dan wordt gewacht met verzenden tot deze artikelen bij ons geleverd zijn. Dit kan enkele werkdagen duren.

U kunt het best contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen kijken of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Mocht u al een e-mail met track & trace hebben ontvangen dan is annuleren niet meer mogelijk.

Als uw bestelling geplaatst en betaald is dan gaat deze onmiddellijk in behandeling in het magazijn. Het is dan niet meer mogelijk om iets toe te voegen aan deze bestelling.

Verzenden binnen Nederland kost €5.95. Voor het verzenden van een bestelling naar België betaalt u €6.95. Als u meerdere bestellingen plaatst betaalt u per bestelling verzendkosten. De bestellingen worden niet door ons samengevoegd. Dit is ook niet mogelijk. Er zijn ook een aantal producten die zonder verzendkosten worden geleverd. Hierbij wordt de tekst “Gratis verzending op dit artikel” vermeld.

Nee dit is niet mogelijk, bestellingen kunnen alleen online geplaatst worden en u dient dit zelf te doen. Uiteraard kunnen wij u wel helpen met het vinden van de juiste artikelen.

Betalen

Ja dat kan, u kunt dan kiezen voor de betaalmethode “Afterpay”.

U kunt het best proberen opnieuw te bestellen, eventueel kunt u een andere betaalmethode selecteren. Een bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

U kunt het totaalbedrag van uw bestelling overmaken naar ons rekeningnummer o.v.v. het bestellingnummer. Dit vindt u in de bevestigingsmail. Zodra wij het bedrag ontvangen hebben wordt uw bestelling in behandeling genomen.

Als de betaling niet gelukt is dan gaat de bestelling niet in behandeling. U kunt het best een nieuwe bestelling plaatsen. De bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

Bezorging

Zandri stuurt alle pakketten met PostNL. Ook naar België en andere landen.

Ja, wij versturen met PostNL en zij leveren ook op zaterdag.

Jazeker, u kunt bij het bestellen een ander adres opgeven dan uw eigen adres.Ook is het mogelijk om de bestelling af te laten leveren bij een PostNL ophaalpunt.

Tijdens het bestellen wordt aangegeven wanneer u het pakket kunt verwachten. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een e-mail met daarin de verzendinformatie van PostNL, het trackingsnummer en het verwachte tijdvak van levering.

Ja dat kan als het pakket nog niet verzonden en/of  aangemeld is bij PostNL. U kunt dit laten wijzigen door de klantenservice. Als u een e-mail ontvangen heeft betreffende de verzending van het pakket dan kunnen wij het adres niet meer voor u wijzigen.

Afhalen

Ja dit is mogelijk. U kunt deze optie selecteren als u een bestelling plaatst. Uiteraard betaalt u dan geen verzendkosten. Hou er wel rekening mee dat u de bestelling pas kunt afhalen als u een e-mail heeft ontvangen waarin staat dat de bestelling klaar ligt. U ontvangt deze e-mail nooit op de dag van bestellen. Afhalen op de dag dat u bestelt is ook niet mogelijk.

Nee dit is niet mogelijk. Afhalen kan pas zodra u een e-mail heeft ontvangen waarin staat dat de bestelling klaar ligt om af te halen.

Nee dit is niet mogelijk, een bestelling kan alleen online geplaatst worden.

Nee dit is niet mogelijk, betalen kan alleen online. Wij hebben geen kassa en / of pinmogelijkheid bij het afhaalpunt in Groesbeek.

U ontvangt een e-mail zodra de bestelling klaar ligt om af te halen.

Retourneren

Na het plaatsen van uw bestelling versturen wij het retourformulier + retourlabel per e-mail. U hoeft vooraf geen melding te maken als u een onbeschadigd en ongebruikt product wilt retourneren. U vult het retourformulier in en het retourlabel met ons adres (antwoordnummer) plakt u op de doos die u vervolgens kunt afgeven bij een van de 2600 PostNL servicepunten in Nederland. Het artikel wordt, voor u kosteloos, naar ons opgestuurd! Geen formulier meer? Download het hier:

U kunt uw bestelling, of een deel daarvan, terugsturen binnen 30 dagen na de datum van ontvangst. Producten die na 30 dagen retour komen worden niet geaccepteerd.

Nee ruilen is niet mogelijk. We storten het betaalde bedrag terug op uw rekening. U kunt zelf het gewenste product bestellen.

Nee het retourneren is op onze kosten als u gebruik maakt van het antwoordnummer op het retourformulier. Dit is alleen mogelijk binnen Nederland. Buiten Nederland betaalt u zelf voor de verzendkosten. Dit geldt ook voor België.

Zodra uw retour verwerkt is en de producten zijn geaccepteerd dan wordt er een creditnota gemaakt. Het duurt dan nog 2-3 werkdagen voor het bedrag op uw rekening staat.

Garantie

Ja, Zandri biedt op alle producten 2 jaar garantie op productiefouten.

U kunt per e-mail een garantieaanvraag indienen. Vermeld het bestelling- of factuurnummer en beschrijf de klacht en reden dat u het product wilt aanmelden voor garantie.U ontvangt binnen 24 uur (buiten het weekend) een reactie per e-mail  met de vervolgstappen.

Nee niet zomaar. Eerst moet het product worden aangemeld voor garantie. Dit kunt u doen door ons een e-mail te sturen met de klacht en de reden dat u het product wilt aanmelden voor garantie.

Wij streven ernaar om een garantiebeoordeling binnen een week af te handelen. Het kan echter voorkomen dat het langer duurt. Bijvoorbeeld als het product gerepareerd moet worden of als het product ter beoordeling terug moet naar de fabrikant.

Montage

Om u te helpen bij het monteren van onderdelen kunt u gebruik maken van onze montagevideo’s!. Mocht u echter nog verdere vragen hebben over de montage van uw onderdeel, dan helpen wij u graag telefonisch verder.

Onze monteurs zijn bereikbaar op: 0900-7600900 ( € 0,90 per minuut).

Bij de meeste producten wordt geen handleiding meegeleverd. Wij en onze leveranciers gaan ervan uit dat de klant over voldoende  technische kennis beschikt om de bestelde producten te kunnen monteren. Bij producten die niet zonder handleiding te monteren zijn wordt uiteraard wel een montagehandleiding meegeleverd. Als dit niet het geval is streven wij ernaar om voor dit product een montagevideo te maken. Deze kunt u dan vinden bij het product op de website of op ons Youtube kanaal.

Zakelijk

Ja dat kan, als u zakelijk actief bent in de tweewielerbranche en dit ook zo vermeld staat op uw kvk-registratie. 

U kunt zelf een account aanmaken op onze website. Vervolgens stuurt u een e-mail met uw kvk- nummer en eventuele extra gegevens van uw bedrijf. Zodra blijkt dat u inderdaad zakelijk actief bent in de tweewielerbranche wordt uw account omgezet naar zakelijk. U ontvangt een e-mail ter bevestiging.

Nee dit is niet mogelijk. Zandri factureert altijd inclusief btw. Ook als de bestelling over de grens wordt geleverd.

Nee dit is niet mogelijk. U dient vooraf te betalen. Wel kunt u gebruik maken van
de achteraf betaalservice van Afterpay.