• Gratis en gemakkelijk retourneren
  • Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
  • Meer dan 100.000 parts in het assortiment
  • Makkelijk uw onderdelen vinden?
    Bekijk onze technische tekeningen! Klik hier

Betalingen

Zandri biedt u de mogelijk om op verschillende wijzen uw bestelling te betalen. U kiest zelf de betaalmethode die voor u het prettigst is. Hieronder leggen we door middel van de meestgestelde vragen, en de antwoorden daarop, uit hoe dit in zijn werkt gaat en wat de mogelijkheden zijn.

Mocht u na het lezen van deze pagina toch nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Kies de makkelijkste manier om uw producten te betalen: Ideal, Paypal, vooruitbetalen of Klarna. Kies de betaaloptie die u het beste past. U kunt uw keuze aangeven bij de kassa.

BetaaltypesKosten
iDealGratis
Bancontact/MisterCashGratis
Klarna (achteraf betalen)€1,95
€1,95
Creditcard€1,95
SofortÜberweisung€1,95
GiroPay€1,95
Vooruitbetalen per bankoverschrijving  (1-3 werkdagen)Gratis

Vooruitbetalen / bankgegevens

Indien u kiest voor vooruitbetaling dient u het totaalbedrag van uw bestelling naar ons over te maken per bank.

Onze bankgegevens zijn:

IBAN nummer: NL66 INGB 0006 3083 91
BIC nummer: INGBNL2A
Zandri B.V. te Groesbeek.

Vergeet niet uw bestelnummer als referentie te vermelden bij de betaling.

Veel gestelde vragen

Klik hier voor de actuele verzendkosten.

Ja dat kan, u kunt dan kiezen voor de betaalmethode “Klarna”.

ls u gekozen heeft voor achteraf betalen via Klarna dan ontvangt u van hen een factuur. U dient dan ook rechtstreeks aan Klarna te betalen. Ook als u daar vragen over heeft kunt contact opnemen met Klarna.

U kunt het best proberen opnieuw te bestellen, eventueel kunt u een andere betaalmethode selecteren. Een bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

U kunt het totaalbedrag van uw bestelling overmaken naar ons rekeningnummer o.v.v. het bestellingnummer. Dit vindt u in de bevestigingsmail. Zodra wij het bedrag ontvangen hebben wordt uw bestelling in behandeling genomen.

Als de betaling niet gelukt is dan gaat de bestelling niet in behandeling. U kunt het best een nieuwe bestelling plaatsen. De bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

Meer vragen?