• Gratis en gemakkelijk retourneren
  • Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
  • Meer dan 100.000 parts in het assortiment
  • Makkelijk uw onderdelen vinden?
    Bekijk onze technische tekeningen! Klik hier

Verzending en levering

Zodra u een bestelling op Zandr.nl geplaatst heeft gaan wij voor u aan de slag om uw pakket zo spoedig mogelijk te bezorgen. Zodra wij het pakket naar PostNL gebracht hebben zal de levering binnen Nederland en België in de meeste gevallen de volgende dag (zondag uitgezonderd) plaatsvinden.

Mocht u daar nog vragen over hebben dan kunt u onder op de pagina de meestgestelde vragen, en de antwoorden daarop bekijken.

Mocht u na het lezen van deze pagina toch nog vragen hebben over de bezorging van uw pakket dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Verzending

Wij verzenden alle bestellingen met PostNL pakketpost of met PostNL brievenbuspakket, zodat uw bestelling goed verpakt en verzekerd is. Bent u niet tevreden over een product? Onze retourservice is altijd geheel gratis (verzending binnen Nederland).

Verzendkosten

Zandri berekent verzendkosten als u het pakket thuis of bij een PostNL afhaalpunt bezorgd wilt krijgen.
Er is geen minimaal bestelbedrag om de verzendkosten te laten vervallen.
In de onderstaande tabel ziet u de kosten die wij rekenen om de bestelling te bezorgen.

Zandri heeft wel heel veel producten geselecteerd die zonder verzendkosten geleverd worden.
Dit staat bij de betreffende producten vermeld : "Gratis verzending op dit artikel".
Uiteraard worden eventuele andere producten in dezelfde bestelling ook zonder verzendkosten geleverd.

Let op! Dit geldt alleen voor producten die binnen Nederland en België verzonden worden.
Bij levering buiten Nederland en België worden altijd verzendkosten berekend.
Zie onderstaande tabel.


Verzendkosten per bestelling

LandCountryBezorgkosten
NederlandNetherlands€ 5,95
BelgiëBelgium€ 6,95
DuitslandGermany€ 6,95
OostenrijkAustria€ 9,95
TsjechiëCzech Republic€ 9,95
DenemarkenDenmark€ 9,95
SpanjeSpain€ 9,95
FinlandFinland€ 9,95
FrankrijkFrance€ 9,95
HongarijeHungary€ 9,95
ItaliëItaly€ 9,95
LuxemburgLuxembourg€ 9,95
PolenPoland€ 9,95
PortugalPortugal€ 9,95
SlowakijeSlovakia€ 9,95
EstlandEstonia€ 14,95
IerlandIreland€ 14,95
LitouwenLithuania€ 14,95
LetlandLatvia€ 14,95
RoemeniëRomania€ 14,95
SloveniëSlovenia€ 14,95
ZwedenSweden€ 14,95
BulgarijeBulgaria€ 19,95
GriekenlandGreece€ 19,95
CyprusCyprus€ 19,95
KroatiëCroatia€ 19,95
MaltaMalta€ 19,95

 

Afhalen op hoofdkantoor
Groesbeek

Gratis


Aanvullende bezorgopties 

U kunt kiezen welke dag u het pakket bezorgd wilt hebben. U kunt ervoor kiezen dat de pakketbezorger alleen in de avond komt bezorgen. U kunt ook aangeven dat het pakket niet bij de buren wordt afgeleverd als u niet thuis bent. Het pakket gaat in dit geval naar een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. 


Afleverdata

Zodra uw bestelling wordt overgedragen aan PostNL ontvangt u een e-mail met daarin de track & trace code. Hiermee u kunt zien hoelaat de pakketbezorger bij u is. De e-mail met track & trace code ontvangt u meestal in de avond, de dag voor levering van de bestelling!. Ook kunt u de status van uw bestelling bekijken via uw account.


Levertijden

Onder elk product staat vermeld wat de levertijd is. Bestelt u artikelen met verschillende levertijden, dan moet u de langste levertijd aanhouden. Tijdens het bestellen krijgt u ook te zien wanneer wij verwachten dat Post uw bestelling aflevert. Uw bestelling wordt door ons verzonden zodra deze compleet is.  

Levertijden die wij hanteren:
Op werkdagen voor 23.00 uur besteldVolgende dag in huis
Levertijd van dit artikel is 1-3 werkdagen1 tot 3 dagen

Veel gestelde vragen

Zandri stuurt alle pakketten met PostNL. Ook naar België en andere landen.

Ja, wij versturen met PostNL en zij leveren ook op zaterdag.

Jazeker, u kunt bij het bestellen een ander adres opgeven dan uw eigen adres.Ook is het mogelijk om de bestelling af te laten leveren bij een PostNL ophaalpunt.

Tijdens het bestellen wordt aangegeven wanneer u het pakket kunt verwachten. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een e-mail met daarin de verzendinformatie van PostNL, het trackingsnummer en het verwachte tijdvak van levering.

Ja dat kan als het pakket nog niet verzonden en/of  aangemeld is bij PostNL. U kunt dit laten wijzigen door de klantenservice. Als u een e-mail ontvangen heeft betreffende de verzending van het pakket dan kunnen wij het adres niet meer voor u wijzigen.

Nee dan zal uw pakket zeer waarschijnlijk nog niet verzonden zijn. Mocht u ook geen bevestigingsmail ontvangen hebben dan kan het zijn dat u een verkeerd mailadres heeft opgegeven tijdens het bestellen. In dit geval kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Als u zelf een verkeerd product besteld heeft dan kunt u het naar ons terugsturen met het retourformulier. Indien u het juiste besteld heeft maar iets anders heeft ontvangen dan verzoeken wij een foto te maken van het ontvangen product en dit te mailen naar info@zandri.nl  Wij zullen het dan uitzoeken en met een passende oplossing komen.

Belangrijk is dat u het niet monteert, er foto’s van maakt en het mailt naar info@zandri.nl U krijgt dan van ons een oplossing aangeboden.

Wat op de pakbon staat moet in de doos zitten. Mocht er iets kleins ontbreken dan verzoeken wij u de doos goed te controleren, met name of het onder de flappen op de bodem van de doos geschoven is. Mocht dit niet het geval zijn dan verzoeken wij u de klantenservice te mailen op info@zandri.nl 

Vaak wordt het pakket later op de dag alsnog geleverd. Ook kunt u navraag doen bij de buren of zij het pakket hebben aangenomen. Mocht dit niet het geval zijn en u heeft een dag gewacht, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar info@zandri.nl waarin u bevestigt het pakket niet ontvangen te hebben. Wij sturen dit door naar PostNL en zij starten dan een onderzoek. Zodra wij meer weten zullen we u informeren. Het onderzoek door PostNL duurt enkele werkdagen.

De levertijd naar België bedraagt 1 werkdag, hetzelfde als zendingen binnen Nederland.

Meer vragen?