Betalingen
Zandri biedt u de mogelijk om op verschillende wijzen uw bestelling te betalen. U kiest zelf de betaalmethode die voor u het prettigst is. Hieronder leggen we door middel van de meestgestelde vragen, en de antwoorden daarop, uit hoe dit in zijn werkt gaat en wat de mogelijkheden zijn.
Mocht u na het lezen van deze pagina toch nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Kies de makkelijkste manier om uw producten te betalen: Ideal, Paypal, vooruitbetalen of Klarna. Kies de betaaloptie die u het beste past. U kunt uw keuze aangeven bij de kassa.
Betaaltypes | Kosten |
---|---|
iDeal | Gratis |
Bancontact/MisterCash | Gratis |
Klarna (achteraf betalen) | €1,95 |
€1,95 | |
Creditcard | €1,95 |
SofortÜberweisung | €1,95 |
GiroPay | €1,95 |
Vooruitbetalen per bankoverschrijving (1-3 werkdagen) | Gratis |
Vooruitbetalen / bankgegevens
Indien u kiest voor vooruitbetaling dient u het totaalbedrag van uw bestelling naar ons over te maken per bank.
Onze bankgegevens zijn:
IBAN nummer: NL66 INGB 0006 3083 91
BIC nummer: INGBNL2A
Zandri B.V. te Groesbeek.
Vergeet niet uw bestelnummer als referentie te vermelden bij de betaling.
Veel gestelde vragen
Klik hier voor de actuele verzendkosten.
Ja dat kan, u kunt dan kiezen voor de betaalmethode “Klarna”.
ls u gekozen heeft voor achteraf betalen via Klarna dan ontvangt u van hen een factuur. U dient dan ook rechtstreeks aan Klarna te betalen. Ook als u daar vragen over heeft kunt contact opnemen met Klarna.
U kunt het best proberen opnieuw te bestellen, eventueel kunt u een andere betaalmethode selecteren. Een bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.
U kunt het totaalbedrag van uw bestelling overmaken naar ons rekeningnummer o.v.v. het bestellingnummer. Dit vindt u in de bevestigingsmail. Zodra wij het bedrag ontvangen hebben wordt uw bestelling in behandeling genomen.
Als de betaling niet gelukt is dan gaat de bestelling niet in behandeling. U kunt het best een nieuwe bestelling plaatsen. De bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.