Retourneren
Mocht u een product verkeerd besteld hebben of om een andere reden willen sturen, dan is dat uiteraard mogelijk. Onze retourtermijn bedraagt binnen 14 dagen. Retourkosten zijn voor eigen rekening
Retourneren, hoe gaat dat in zijn werk?
Mocht u een product verkeerd besteld hebben of om een andere reden willen sturen, dan is dat uiteraard mogelijk. Onze retourtermijn bedraagt binnen 14 dagen.
1. U gaat naar de websitehttps://zandri.returnless.com U voert daar de gevraagde gegevens in om uw bestelling op te roepen. U selecteert het product dat u wilt retourneren en beantwoordt de vragen die gesteld worden.
2. Nadat u alle stappen heeft uitgevoerd is de retour aangemeld bij Zandri. In veel gevallen krijgt u onmiddellijk een retourlabel en een retourformulier. In bepaalde gevallen wordt de aanvraag eerst beoordeeld en krijgt u binnen 24 uur (op werkdagen / kantoortijden) een reactie. Zodra uw een retouraanvraag is goedgekeurd krijgt u bericht van de mail en kunt u het retourlabel aanmaken. En wordt dan ook meteen een retourformulier aangemaakt. U kunt deze beide printen.
3. Nu kunt u het product gaan verpakken. Neem een doos naar keuze. Gebruik wel altijd een omdoos zodat de originele productverpakking niet kan beschadigen. Plak a.u.b. geen tape of plakband op de originele productverpakking. Verpak het product(en) goed zodat het onderweg niet kan beschadigen.
4. Het retourlabel plakt u op de doos, het retourformulier vult u in en gaat in de doos.
Vervolgens brengt u het pakket naar een servicepunt van de door u selecteerde pakketdienst.
Zodra de retourzending bij ons is aangekomen wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen.
Veelgestelde vragen
Wij garanderen dat u voor alle geretourneerde artikelen uw geld terugkrijgt, op voorwaarde dat de artikelen in goede conditie retour komen (niet gemonteerd). Indien het product niet aan uw wensen voldoet, kunt u het artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en, in originele verpakking, aan ons retourneren. U heeft hier 14 dagen de tijd voor. Indien een artikel is beschadigd of gebruiks-/montagesporen heeft, wordt een retour niet geaccepteerd en volgt geen restitutie van de (volledige) aanschafwaarde. In overleg met de klant wordt de verdere afhandeling bepaald (artikel blijft in principe eigendom van de klant). Zorg dat u het artikel goed verpakt voor de retourzending; Zandri is niet verantwoordelijk voor de levering van de retourzending of eventuele transportschade. Wilt u gedekt zijn in het geval uw pakket kwijtraakt en niet wordt afgeleverd bij ons, kies dan voor een verzekerde zending bij een vervoerder naar keuze. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening.
Het aanmelden van de retour blijft wel van belang, ook als u het pakket zonder retourlabel van Zandri verstuurd.
Heeft u geen printer? Voeg de pakbon of een briefje met uw contactgegevens en het bestellingnummer toe aan de doos. U kunt de barcode van het retourlabel bij het servicepunt van de pakketservice laten scannen. Zijn printen vervolgens het retourlabel voor u.
U kunt een product terugsturen door gebruik te maken van de retourservice van Returnless.
De retourzending moet eerst worden aangemeld. Daarvoor gaat u naar https://www.retourneren.nl/zandri
Bovenaan op deze pagina vindt u een uitgebreidere uitleg hoe het retourneren in zijn werk gaat.
U kunt een product terugsturen door gebruik te maken van de retourservice van Returnless.
De retourzending moet eerst worden aangemeld. Daarvoor gaat u naar https://www.retourneren.nl/zandri
Bovenaan op deze pagina vindt u een uitgebreidere uitleg hoe het retourneren in zijn werk gaat.
Ga naar de website https://www.retourneren.nl/zandri U kunt daar het product aanmelden voor
om het retour te sturen. Er zullen foto’s van de beschadiging gevraagd worden. Zodra u de aanmelding voltooid heeft ontvangt u op werkdagen (kantoortijden) binnen 4 uur een reactie en een passende oplossing aangeboden.
Ga naar de website https://www.retourneren.nl/zandri U kunt daar het product aanmelden voor
om het retour te sturen. Er zullen foto’s van het product gevraagd worden. Zodra u de aanmelding voltooid heeft ontvangt u op werkdagen (kantoortijden) binnen 4 uur een reactie en een passende oplossing aangeboden.
Ja, een retour moet altijd aangemeld worden op de website https://www.retourneren.nl/zandri
Als de retouraanvraag is goedgekeurd kunt u wel gebruik maken van een vervoerder naar keuze
en hoeft u het retourlabel niet te gebruiken. Bijvoorbeeld als u ervoor kiest om het pakket verzekerd te verzenden.
Ja, u bent te allen tijde zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Zandri vergoedt de inhoud van het pakket niet als het kwijtraakt of onderweg beschadigd raakt. Wilt u 100% zekerheid dan kunt u voor een verzekerde zending kiezen via een andere vervoerder naar keuze. U betaalt in dat geval zelf voor het retoursturen van een pakket. U dient dan ook wel eerst de retourzending aan te melden op
via https://www.retourneren.nl/zandri
U kunt uw bestelling, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na de datum van ontvangst voor retour aanmelden. Producten die na 14 dagen aangemeld worden komen niet in aanmerking voor retour.
Hier worden geen uitzonderingen op gemaakt.
Ja, u wordt tijdens het gehele retourproces per e-mail op de hoogte gehouden.
Tevens kunt u op het Returnless portaal zien wat de status van uw retour is.
Uw retourzending wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst in behandeling genomen.
Zodra uw retour verwerkt is en de producten zijn geaccepteerd dan wordt er een creditnota gemaakt. Het duurt dan nog 5 werkdagen voor het bedrag op uw rekening staat.
Nee ruilen is niet mogelijk. We storten het betaalde bedrag terug op uw rekening. U kunt zelf het gewenste product bestellen.
Ja dat kan, u kunt een retourpakket afgeven bij onze afhaallocatie in Groesbeek. Maar dit kan alleen als de retour is aangemeld via Returnless https://www.retourneren.nl/zandri
Zodra u akkoord krijgt om het te retourneren kunt u het afgeven aan de afhaalbalie.
De retour wordt echter niet ter plekke afgehandeld. De medewerker die het pakket aanneemt zorgt ervoor dat het bij de retourafdeling terecht komt. Vergeet niet een ingevuld retourformulier in de doos te stoppen.
Nee dit is niet mogelijk. Ruilen is sowieso niet mogelijk.
U kunt een product terugbrengen (in een doos met retourformulier) nadat u de retour heeft aangemeld via https://www.retourneren.nl/zandri Als u het gewenste product zelf via de webshop besteld en kiest voor “afhalen in Groesbeek”.