• Gratis en gemakkelijk retourneren
  • Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
  • Meer dan 100.000 parts in het assortiment
  • Makkelijk uw onderdelen vinden?
    Bekijk onze technische tekeningen! Klik hier

Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik ook telefonisch, via de chat of per e-mail bestellen?

Nee dit is niet mogelijk, bestellingen kunnen alleen online geplaatst worden en u dient dit zelf te doen. Uiteraard kunnen wij u wel helpen met het vinden van de juiste artikelen.

Ik kan het onderdeel wat ik nodig heb niet vinden, wat kan ik nu het beste doen?

Wij helpen u graag. U kunt ons het best benaderen via de chat of per e-mail. Probeer zou duidelijk mogelijk uit te leggen wat u zoekt. Vermeld altijd het type / merk van de scooter. Liefst ook het bouwjaar en eventueel het framenummer. Als wij het onderdeel in het assortiment hebben krijgt u een link gestuurd zodat u het meteen gemakkelijk aan de winkelwagen kunt toevoegen.

Een product is niet op voorraad, kan ik het toch bestellen?

Nee dit is niet mogelijk, wij willen snel leveren en geen bestellingen lang open houden.

Hoeveel verzendkosten betaal ik om mijn bestelling te laten bezorgen?

Verzenden binnen Nederland kost €5.95. Voor het verzenden van een bestelling naar België betaalt u €6.95. Als u meerdere bestellingen plaatst betaalt u per bestelling verzendkosten. De bestellingen worden niet door ons samengevoegd. Dit is ook niet mogelijk. Er zijn ook een aantal producten die zonder verzendkosten worden geleverd. Hierbij wordt de tekst “Gratis verzending op dit artikel” vermeld.

Is er een “vanaf bedrag” voor gratis verzending?

Nee er is geen vanaf bedrag voor gratis verzending. Er staan wel producten op de site die gratis verzonden worden. Als u een van deze producten bestelt dan wordt de bestelling zonder verzendkosten verstuurd. Uiteraard geldt dit ook voor de eventuele andere producten in deze bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst en wil nog iets toevoegen, is dit mogelijk?

Als uw bestelling geplaatst en betaald is dan gaat deze onmiddellijk in behandeling in het magazijn. Het is dan niet meer mogelijk om iets toe te voegen aan deze bestelling.

Ik wil mijn bestelling annuleren, wat kan ik doen?

U kunt het best contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen kijken of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Mocht u al een e-mail met track & trace hebben ontvangen dan is annuleren niet meer mogelijk.

Ik wil mijn bestelling wijzigen, wat kan ik doen?

U kunt het best contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen kijken of de bestelling nog gewijzigd kan worden. Mocht u al een e-mail met track & trace hebben ontvangen dan is wijzigen niet meer mogelijk.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ontvang geen bevestiging.

Het kan even tot 30 minuten duren voordat u een bevestiging ontvangt. Ook kan de bevestiging in uw spam box terecht gekomen zijn. Mocht de mail helemaal niet aangekomen zijn dan is de kans groot dat u een typfout gemaakt heeft bij het invoeren van uw e-mailadres.  Wij mogen uw mailadres niet wijzigen.  U kunt eventueel een e-mail sturen of ons benaderen via de chat om meer informatie over de geplaatste bestelling te verkrijgen.

Wat is de levertijd van de producten?

De levertijd staat vermeld bij elk product. Ook krijgt u de verwachte afleverdatum van het pakket te zien tijdens het bestelproces. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen aanwezig zijn.
Mochten er artikelen besteld moeten worden dan wordt gewacht met verzenden tot deze artikelen bij ons geleverd zijn. Dit kan enkele werkdagen duren.

Kan ik een product reserveren?

Nee dit is niet mogelijk. Ook is het niet mogelijk om een product te bestellen dat op dat moment niet leverbaar is. Zandri accepteert alleen bestellingen die op korte termijn te leveren zijn.

Ik heb meerdere artikelen besteld met verschillende levertijden. Worden de onderdelen die sneller leverbaar zijn eerder verzonden?

Nee, uw bestelling wordt verzonden zodra deze compleet is.  Mochten er artikelen besteld moeten worden dan wachten we tot deze geleverd zijn. Daarna wordt uw bestelling onmiddellijk verzonden.

Betalen

Welke betaalmethoden zijn er mogelijk?

Bekijk hier alle betaalmogelijkheden.

Kan ik achteraf betalen?

Ja dat kan, u kunt dan kiezen voor de betaalmethode “Afterpay”.

Ik heb een factuur van Afterpay ontvangen, wat nu?
ls u gekozen heeft voor achteraf betalen via Afterpay dan ontvangt u van hen een factuur. U dient dan ook rechtstreeks aan Afterpay te betalen. Ook als u daar vragen over heeft kunt contact opnemen met Afterpay.

Ik heb een bestelling geplaatst maar de betaling is niet gelukt, wat kan ik nu doen?

U kunt het best proberen opnieuw te bestellen, eventueel kunt u een andere betaalmethode selecteren. Een bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

Ik heb de betaalmethode “vooruitbetaling” gekozen. Hoe kan ik betalen?

U kunt het totaalbedrag van uw bestelling overmaken naar ons rekeningnummer o.v.v. het bestellingnummer. Dit vindt u in de bevestigingsmail. Zodra wij het bedrag ontvangen hebben wordt uw bestelling in behandeling genomen.

Tijdens het bestellen ging de betaling mis. Het bedrag is niet van mijn rekening af. Wat kan ik nu het beste doen?

Als de betaling niet gelukt is dan gaat de bestelling niet in behandeling. U kunt het best een nieuwe bestelling plaatsen. De bestelling waarvan de betaling niet gelukt is wordt automatisch geannuleerd. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.

Bezorging

Welke pakketdienst bezorgt mijn bestelling?

Zandri stuurt alle pakketten met PostNL. Ook naar België en andere landen.

Worden bestellingen ook op zaterdag bezorgd?

Ja, wij versturen met PostNL en zij leveren ook op zaterdag.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker, u kunt bij het bestellen een ander adres opgeven dan uw eigen adres.Ook is het mogelijk om de bestelling af te laten leveren bij een PostNL ophaalpunt.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Tijdens het bestellen wordt aangegeven wanneer u het pakket kunt verwachten. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een e-mail met daarin de verzendinformatie van PostNL, het trackingsnummer en het verwachte tijdvak van levering.

Ik heb al besteld, kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Ja dat kan als het pakket nog niet verzonden en/of  aangemeld is bij PostNL. U kunt dit laten wijzigen door de klantenservice. Als u een e-mail ontvangen heeft betreffende de verzending van het pakket dan kunnen wij het adres niet meer voor u wijzigen.

Ik heb nog geen e-mail met track & trace ontvangen, is het wel verzonden?

Nee dan zal uw pakket zeer waarschijnlijk nog niet verzonden zijn.
Mocht u ook geen bevestigingsmail ontvangen hebben dan kan het zijn dat u een verkeerd mailadres heeft opgegeven tijdens het bestellen. In dit geval kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat kan ik nu het beste doen?

Als u zelf een verkeerd product besteld heeft dan kunt u het naar ons terugsturen met het retourformulier. Indien u het juiste besteld heeft maar iets anders heeft ontvangen dan verzoeken wij een foto te maken van het ontvangen product en dit te mailen naar info@zandri.nl  Wij zullen het dan uitzoeken en met een passende oplossing komen.

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat kan ik nu het beste doen?

Belangrijk is dat u het niet monteert, er foto’s van maakt en het mailt naar info@zandri.nl U krijgt dan van ons een oplossing aangeboden.

Ik heb mijn bestelling incompleet ontvangen, wat kan ik nu het beste doen?

Wat op de pakbon staat moet in de doos zitten. Mocht er iets kleins ontbreken dan verzoeken wij u de doos goed te controleren, met name of het onder de flappen op de bodem van de doos geschoven is. Mocht dit niet het geval zijn dan verzoeken wij u de klantenservice te mailen op
info@zandri.nl 

Volgens PostNL is het pakket afgeleverd maar ik heb niets ontvangen, wat moet ik nu doen?

Vaak wordt het pakket later op de dag alsnog geleverd. Ook kunt u navraag doen bij de buren of zij het pakket hebben aangenomen. Mocht dit niet het geval zijn en u heeft een dag gewacht, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar info@zandri.nl waarin u bevestigt het pakket niet ontvangen te hebben. Wij sturen dit door naar PostNL en zij starten dan een onderzoek. Zodra wij meer weten zullen we u informeren. Het onderzoek door PostNL duurt enkele werkdagen.

Hoe lang is de levertijd naar levertijd naar België?

De levertijd naar België bedraagt 1 werkdag, hetzelfde als zendingen binnen Nederland.

Afhalen

Is het mogelijk om bestellingen bij Zandri af te halen?

Ja dit is mogelijk. U kunt deze optie selecteren als u een bestelling plaatst. Uiteraard betaalt u dan geen verzendkosten. Hou er wel rekening mee dat u de bestelling pas kunt afhalen als u een e-mail heeft ontvangen waarin staat dat de bestelling klaar ligt. U ontvangt deze e-mail nooit op de dag van bestellen. Afhalen op de dag dat u bestelt is ook niet mogelijk.

Kan ik mijn geplaatste bestelling meteen komen afhalen?

Nee dit is niet mogelijk. Afhalen kan pas zodra u een e-mail heeft ontvangen waarin staat dat de bestelling klaar ligt om af te halen.

Kan ik zonder online te bestellen iets komen afhalen?

Nee dit is niet mogelijk, een bestelling kan alleen online geplaatst worden.

Kan ik online iets bestellen en bij afhalen met pin of contant betalen?

Nee dit is niet mogelijk, betalen kan alleen online. Wij hebben geen kassa en / of pinmogelijkheid bij het afhaalpunt in Groesbeek.

Hoe weet ik of mijn bestelling al klaar ligt om af te halen?

U ontvangt een e-mail zodra de bestelling klaar ligt om af te halen.

Retourneren

Ik wil iets retour sturen, waar kan ik het pakket laten versturen?

Als u gebruik wilt maken van ons antwoordnummer voor kosteloos retourneren dan dient u het pakket in te leveren bij een PostNL servicepunt. Uiteraard bent u vrij om het pakket via een andere vervoerder terug te sturen, echter betaalt u dan zelf de retourkosten. Voor retourneren vanuit België geldt dat u hiervoor zelf de kosten betaalt en dus ook zelf kunt bepalen met welke vervoerder u het terug wenst te sturen. 

Moet ik betalen om een pakket retour te sturen?

Nee het retourneren is op onze kosten als u gebruik maakt van het antwoordnummer op het retourformulier. Dit is alleen mogelijk binnen Nederland. Buiten Nederland betaalt u zelf voor de verzendkosten. Dit geldt ook voor België.

Moet ik gebruik maken van het antwoordnummer van Zandri als ik iets retour wil sturen?

Nee dat hoeft u zeker niet, u kunt het via een vervoerder naar keuze terugsturen. Ook kunt kiezen voor een verzekerde retourzending als u geen enkel risico wilt lopen als het pakket kwijt raakt. Dit is dan wel op eigen kosten.  Alleen via PostNL naar ons antwoordnummer is voor u kosteloos.

Ben ik zelf verantwoordelijk voor de retourzending?

Ja, als u gebruik maakt van ons antwoordnummer dan bent u zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Zandri vergoedt de inhoud van het pakket niet als het kwijtraakt. Wilt u 100% zekerheid dan kunt u voor een verzekerde zending kiezen bij PostNL of een andere vervoerder naar keuze. U betaalt in dat geval zelf voor het retoursturen van een pakket. 

Binnen welke termijn kan ik producten retour sturen?

U kunt uw bestelling, of een deel daarvan, terugsturen binnen 30 dagen na de datum van ontvangst. Producten die na 30 dagen retour komen worden niet geaccepteerd.

Krijg ik een bevestiging als mijn retour is aangekomen?

Ja, zodra uw retourzending in behandeling gaat ontvangt u een e-mail.

Hoe lang duurt het verwerken van mijn retour?

Uw retourzending wordt binnen twee werkdagen na ontvangst in behandeling genomen.

Hoe lang duurt het tot het geld op mijn rekening staat?

Zodra uw retour verwerkt is en de producten zijn geaccepteerd dan wordt er een creditnota gemaakt. Het duurt dan nog 2-3 werkdagen voor het bedrag op uw rekening staat.

Kan ik producten terugsturen om ze te ruilen?

Nee ruilen is niet mogelijk. We storten het betaalde bedrag terug op uw rekening. U kunt zelf het gewenste product bestellen.

Kan ik een retour ook bij Zandri zelf afleveren?

Ja dat kan, u kunt een retourpakket afgeven bij onze afhaallocatie in Groesbeek.De retour wordt echter niet ter plekke afgehandeld. De medewerker die het pakket aanneemt zorgt ervoor dat het bij de retourafdeling terecht komt. Vergeet niet een ingevuld retourformulier in de bij te voegen.

Kan ik een product komen omruilen bij de Zandri vestiging in Groesbeek?

Nee dit is niet mogelijk. Ruilen is sowieso niet mogelijk. U kunt een product terugbrengen (in een doos met retourformulier) en eventueel combineren met het afhalen van een nieuw geplaatste bestelling. Let op, u kunt een bestelling alleen afhalen als u een e-mail heeft ontvangen waarin bevestigd wordt dat de bestelling klaar ligt.

Garantie

Heb ik garantie op de producten die ik bestel?

Ja, Zandri biedt op alle producten 2 jaar garantie op productiefouten.

Mijn product is defect geraakt buiten mijn schuld, wat kan ik nu doen?

U kunt per e-mail een garantieaanvraag indienen. Vermeld het bestelling- of factuurnummer en beschrijf de klacht en reden dat u het product wilt aanmelden voor garantie.U ontvangt binnen 24 uur (buiten het weekend) een reactie per e-mail  met de vervolgstappen.

Kan ik een defect product terugsturen?

Nee niet zomaar. Eerst moet het product worden aangemeld voor garantie. Dit kunt u doen door ons een e-mail te sturen met de klacht en de reden dat u het product wilt aanmelden voor garantie.

Ik heb een product teruggestuurd voor een garantiebeoordeling. Hoe lang duurt het voordat dit afgehandeld wordt?

Wij streven ernaar om een garantiebeoordeling binnen een week af te handelen. Het kan echter voorkomen dat het langer duurt. Bijvoorbeeld als het product gerepareerd moet worden of als het product ter beoordeling terug moet naar de fabrikant.