Even geduld aub...

{{var product.name}} werd toegevoegd aan uw winkelwagen


Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen

{{var product.name}} is verwijderd uit uw winkelwagen


Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Montagehulplijn 024 760 0900
MENU

Technische tekeningen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Zundapp

Zundapp onderdelen

Scherp geprijsde onderdelen voor uw Zundapp zijn moeilijk te verkrijgen. Al onze scherp geprijsde Zundapp onderdelen zijn verdeeld in bovenstaande categoriën. Wij hebben ons best gedaan om het zo overzichtelijk mogelijk voor u te maken maar lukt het niet uw artikel te vinden bel of mail ons dan vooral wij helpen u graag.

Lees meer
Zundapp

Zundapp onderdelen

Scherp geprijsde onderdelen voor uw Zundapp zijn moeilijk te verkrijgen. Al onze scherp geprijsde Zundapp onderdelen zijn verdeeld in bovenstaande categoriën. Wij hebben ons best gedaan om het zo overzichtelijk mogelijk voor u te maken maar lukt het niet uw artikel te vinden bel of mail ons dan vooral wij helpen u graag.

Zundapp, wat een icoon

Hele volksstammen zijn er mee opgegroeid. Kwalitatief zeer goed en robuust. Zundapp maakte onder meer auto’s, grasmaaiers, motorfietsen, naaimachines, maar natuurlijk ook de bromfietsen. Zundapp werd in 1919 opgericht , vanaf 1964 werden er alleen nog maar brommers en kleine scooters geproduceerd, In 1962 verscheen de KS-50, die tot de sluiting van de Zundapp fabriek werd geproduceerd. Deze Zundapp KS-50 is geproduceerd in luchtgekoelde geforceerde koeling als vloeistofkoeling.

Nieuwe Type's

In 1965 verscheen er naast de KS-100 ook een RS-50 super met vier versnellingen. Eén van de meest bekende Zundapp’s is natuurlijk de GTS-50 en de KS-50, de watergekoelde versie. In de jaren ’80 werd de Hai 50 in een straat versie en een enduro versie uitgebracht.

Faillissement

Zundapp Duitsland ging ter zielen in 1984, terwijl dat jaar het wereldkampioenschap in de tachtig-cc nog werd behaald! De Zundapp’s waren, doordat de productiekosten in Duitsland hoog waren, samen met het kwaliteitsniveau, simpelweg te duur geworden. De Honda's  en Yamaha's  waren aanvankelijk veel goedkoper, maar schroefden na het faillissement van Zundapp hun prijzen op met maar liefst 70%. Een investering in Zundapp nu, is echter top. Ze worden zeker niet minder waard. Zundapp staat nog steeds voor rijplezier en kilometerstanden van 100.000 zijn geen uitzondering.