• Gratis en gemakkelijk retourneren
  • Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
  • Meer dan 100.000 parts in het assortiment
  • Makkelijk uw onderdelen vinden?
    Bekijk onze technische tekeningen! Klik hier

Garantie

Zandri streeft ernaar om degelijke producten van een goede kwaliteit te leveren. Mocht er toch een product buiten uw schuld defect raken, dan kan het product in aanmerking komen voor garantie. Hoe dit in zijn werk gaat en of een defect product in aanmerking komt voor garantie kunt u lezen op deze pagina.

Mocht u na het lezen van de veelgestelde vragen en de antwoorden daarop dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Zandri biedt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten.

Een garantieaanvraag indienen

  1. U dient een garantieaanvraag eerst te melden per e-mail info@zandri.nl Vermeld zo veel mogelijk informatie, het bestelling of factuurnummer, het defect, de reden waarom het volgens u een fabricagefout betreft etc. Indien mogelijk ook graag foto's meesturen ter verduidelijking van het defect.
  2. Na goedkeuring van uw garantieaanvraag krijgt u per e-mail een garantieformulier toegestuurd. U kunt vervolgens het product binnen Nederland kosteloos retourneren ter beoordeling / controle.
  3. Wordt er door onze garantieafdeling daadwerkelijk vastgesteld dat het product defect is geraakt door een fabricagefout, dan wordt het product gerepareerd of vervangen door een nieuw (gelijkwaardig) product. (In de meeste gevallen neemt dit ongeveer een week in beslag, afhankelijk van de fabrikant.) 

Let op

Garantie is van toepassing als een product defect raakt als gevolg van een fabricagefout en is niet van toepassing op “aan slijtage onderhevige producten” , “defect geraakte producten door onjuist gebruik” en “producten met schade die ontstaan is door onjuiste montage”.

Geen garantie maar u wilt iets retourneren, klik hier.

 

Veel gestelde vragen

Ja, Zandri biedt op alle producten 2 jaar garantie op productiefouten.

U kunt per e-mail een garantieaanvraag indienen. Vermeld het bestelling- of factuurnummer en beschrijf de klacht en reden dat u het product wilt aanmelden voor garantie.U ontvangt binnen 24 uur (buiten het weekend) een reactie per e-mail  met de vervolgstappen.

Nee niet zomaar. Eerst moet het product worden aangemeld voor garantie. Dit kunt u doen door ons een e-mail te sturen met de klacht en de reden dat u het product wilt aanmelden voor garantie.

Wij streven ernaar om een garantiebeoordeling binnen een week af te handelen. Het kan echter voorkomen dat het langer duurt. Bijvoorbeeld als het product gerepareerd moet worden of als het product ter beoordeling terug moet naar de fabrikant.

Meer vragen?