Even geduld aub...

{{var product.name}} werd toegevoegd aan uw winkelwagen


Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen

{{var product.name}} is verwijderd uit uw winkelwagen


Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Montagehulplijn 024 760 0900
MENU

Technische tekeningen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Vespa Si

Een luxere broer: de Vespa Si

De Vespa Si is de luxe broer van de Vespa Ciao. De belangrijkste overeenkomst tussen de Vespa SI en CIAO is echter hun enorme betrouwbaarheid. Hoewel de Vespa Ciao slechts uitgerust is met een schommelarm voorvork constructie en zonder achter veren geleverd wordt, is het motortje een gemeenschappelijk toppertje. De Luxe Vespa Si had een telescoop voorvork en een dubbele schokbreker achter. Dat het rijgedrag tussen de SI en Ciao groot is, lijkt dan ook ook logisch. De mensen met een dikke knip gingen voor de Vespa Si, anderen kochten de ciao. Hoe dan ook, tot op de dag van vandaag is de Vespa Si een super sturende ras Italiaan, met de betrouwbaarheid van Duitse machine.

Lees meer
Vespa Si

Een luxere broer: de Vespa Si

De Vespa Si is de luxe broer van de Vespa Ciao. De belangrijkste overeenkomst tussen de Vespa SI en CIAO is echter hun enorme betrouwbaarheid. Hoewel de Vespa Ciao slechts uitgerust is met een schommelarm voorvork constructie en zonder achter veren geleverd wordt, is het motortje een gemeenschappelijk toppertje. De Luxe Vespa Si had een telescoop voorvork en een dubbele schokbreker achter. Dat het rijgedrag tussen de SI en Ciao groot is, lijkt dan ook ook logisch. De mensen met een dikke knip gingen voor de Vespa Si, anderen kochten de ciao. Hoe dan ook, tot op de dag van vandaag is de Vespa Si een super sturende ras Italiaan, met de betrouwbaarheid van Duitse machine.

De geschiedenis van Vespa.

Piaggio is het merk achter Vespa. Piaggio werd in 1946 opgericht en begon toen ook direct aan zijn productie van Vespa wat is afgeleid van het woord wesp. Oorspronkelijk was Piaggio een vliegtuigenbouwer, maar omdat deze na de 2e wereldoorlog geen vliegtuigen meer mochten bouwen zijn zij zich gaan richten op scooters. Er werden in die tijd veel onderdelen van vliegtuigen verbouwd en gebruikt om deze Vespa’s te maken. Daarna in 1970 kwam het merk Gilera bij het Piaggio-concern en 17 jaar later in 1987 voegde Puch zichzelf hier ook aan toe.

Sleutelen aan uw oldtimer.

Het is natuurlijk prachtig om aan uw oldtimer te sleutelen en deze in topconditie te houden. Hier voor heeft Zandri verschillende soorten gereedschap en hulpmiddelen, zodat het voor u nog eenvoudiger wordt. Zo hebben wij bijvoorbeeld:

Neem gerust contact met ons op!

Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kunt u ons altijd bereiken via de mail of van maandag t/m vrijdag telefonisch. Daarnaast hebben wij ook nog een chatservice binnen onze site, waar u binnen enkele minuten antwoord krijgt op uw vraag.