Koppelingsdeksel BGM Pro Superstrong CNC Vespa Largeframe (1962-2016) Vespa PX,T5 125cc,Cosa,Rally,Sprint,VNB4T-VNB6T,VBB2T,VNC1T,VLA1T,VBC1T,VNL2T,VNL3T,zwart
KOPPELINGSDEKSEL BGM PRO SUPERSTERK CNC ULTRALUBE
Het BGM PRO koppelingsdeksel is CNC-gefreesd uit massief materiaal en biedt de volgende voordelen
- < p> GROTER - Dit betekent plug&play-installatie van alle extra grote sport-/racekoppelingen
GEÏNTEGREERDE OLIEGIDS - De koppeling scheidt paddenstoel is perfect gesmeerd
BESCHIKBAAR VOOR TWEE MOTORTYPEN - Vespa Largeframe 1958-1962 en 1962-2016
Dezelfde hoogte ALS EEN ORIGINELE HOES - dezelfde speling tot de band als bij een Piaggio hoes
PLUG & PLAY MONTAGE
Het BGM PRO koppelingsdeksel is de professionele oplossing om snel en eenvoudig een moderne CNC-koppeling te monteren. Het deksel is fundamenteel opnieuw ontworpen en is optimaal ontworpen zowel wat betreft de binnendiameter als de totale diepte.
ULTRALUBE
Een uniek kenmerk van het BGM PRO koppelingsdeksel is de geïntegreerde oliegeleider voor smering van het druklager. Als een standaard koppelingsdeksel door draaien/frezen wordt aangepast om deze geschikt te maken voor een CNC-koppeling, wordt vaak de standaard oliegeleider voor het smeren van het druklager verwijderd. Met het BGM PRO deksel is er ruimte voor ieder type koppeling en is het druklager (scheidingspaddestoel en drukplaat) nog steeds perfect gesmeerd. De hoes is daarom de perfecte aanvulling op alle BGM PRO Ultralube koppelingen, maar is uiteraard ook een voordeel voor ieder ander koppelingstype.
VARIANTEN
- < li>
De motorhuizen van de eerste Vespa Largeframe modellen zijn vlakker vanaf de afstand tussen het afdichtvlak van het koppelingsdeksel tot de lagerzitting van de krukas. Het vinden van reserveonderdelen voor het vroege ontwerp van de platte koppelingen van deze motoren wordt steeds moeilijker en de koppelingen worden vaak overweldigd door zelfs een kleine prestatieverbetering. Het BGM Pro-koppelingsdeksel voor deze motoren is aanzienlijk hoger dan het standaard gebruikte. Het maakt het gebruik van de zogenaamde PX/Cosa-koppelingstypes en ook de versterkte CNC-versies zonder verdere wijzigingen mogelijk. Dit betekent dat deze motoren eenvoudig kunnen worden omgebouwd naar moderne en stabiele koppelingstechniek. De standaard dunne (1,5 mm) sluitring wordt nog steeds gebruikt.
BGM8294S / BGM8294B Vespa-modellen met groot frame (1962-2016)< br> Vespa PX, T5 125ccm, Cosa, Rally, Sprint, VNB4T-VNB6T, VBB2T, VNC1T, VLA1T, VBC1T, VNL2T, VNL3T
Met de BGM Pro koppelingsdeksel kan. Alle moderne CNC-gefabriceerde Vespa PX-koppelingen kunnen worden gebruikt. De contour van het koppelingsdeksel is aangepast aan het solide ontwerp van de CNC-koppelingen en biedt voldoende ruimte voor versterkte koppelingen zonder verdere aanpassingen. Door de contour van dit koppelingsdeksel aan te passen, is het mogelijk de olietoevoer voor de scheidende paddestoel of het lager van de drukplaat te waarborgen. Het gebruik van een klassieke PX-koppeling met een 6- of 7-veerontwerp is nog steeds gegarandeerd.
BGM8293S / BGM8293B Vespa-modellen met groot frame (1958-1962)
Vespa VBA1T, VNA2T, VBB1T, VNB1T-VNB3T, VGLA1T, VGLB1T
Artikelnummer | BGM8294B |
---|---|
EAN-13-code | 4251389137405 |
Merk | BGM PRO |