USP Icon
Gemakkelijk retourneren
USP Icon
Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
USP Icon
Meer dan 100.000 parts in het assortiment

Primaire overbrengingsverhouding (zonder koppelingshuis) BGM PRO Vespa V50,PV125,ET3,PK50,PK80,PK125 64Z 20/64 (3,20)

  € 72,45
Levertijd 1-3 werkdagen
Bezig met laden...
  • Gemakkelijk retourneren
  • Gegarandeerd de laagste totaalprijs!
  • Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
Omschrijving

PRIMAIR (zonder koppelingskorf) BGM PRO VESPA SMALLFRAME V50/PV/ET3/PK

Primair wiel BGM PRO 64 tanden
Bijpassend BGM PRO primair rondsel 19-20-21-22 tanden
Dit resulteert in primaire reductieverhoudingen van: 3,37 (19/64) - 3,20 (20/64) - 3,05 (21/64) - 2,91 (22/64) )

Primair tandwiel BGM PRO 65 tanden
Bijpassend BGM PRO primair tandwiel 25-26 tanden
Dit resulteert in primaire reductieverhoudingen van: 2,60 (25/65) - 2.50 (26/65)

VOORDEEL BGM PRO PRIMAIR
Een breed scala aan overbrengingsverhoudingen kan worden bereikt door een BGM PRO primair wiel te installeren. Het enige wat u hoeft te doen is het kleine primaire tandwiel vervangen, dat kan worden vervangen zonder de motor te demonteren (achterwiel en koppelingsdeksel zijn verwijderd).

64 TANDEN
De versie met 64 tanden is gericht op kleine kleine frames met 75-112ccm of racemotoren van 125-150cc die met hoge snelheden op kleine parcoursen worden gereden.
De BGM-primaire vult precies het gat tussen conventionele primaire aandrijvingen tussen 3.00 en 3.72.
cilinders van 85-105cc worden vaak aangedreven met een overbrengingsverhouding in het bereik van 3,20-3,05. Krachtigere motoren (102-115ccm) kunnen ook gemakkelijk de 2.91 gebruiken.

65 TANDEN
De versie met 65 tanden is bedoeld voor motoren met een hoge cilinderinhoud en koppel vanaf 130ccm . De lange primaire reductie van 2,50 is ideaal te combineren met een secundaire as met een verkorte 3 en/of 4 versnelling. Dit betekent dat de eerste twee versnellingen langer worden en dus goed gebruikt kunnen worden, maar de versnellingen drie en vier sluiten nog steeds perfect aan dankzij de verkorting aan de secundaire transmissiezijde. Ook de rechte vertanding zorgt voor een hoge mate van stabiliteit, maar dankzij de nauwkeurige fabricage lopen de versnellingen toch zeer stil. Het anders typische 'fluit' van een aandrijving met rechte tanden is geëlimineerd.

PROBLEEM PRIMAIRE AANDRIJVING
Standaard gebruiken de motoren met een klein frame een stalen koppelingskorf en een dun deksel platen voor de schokdemperveren. De relatief zachte originele Piaggio mand is diepgetrokken en daardoor niet bijzonder nauwkeurig qua rondloop en balancering. De dunne afdekplaten zijn ook gevoelig voor wrijving door de veren als de kilometerstand hoog is. Als er een veer, of een stukje ervan, in de versnellingsbak terechtkomt, betekent dit veel schade.

OPLOSSING
De BGM PRO primaire set biedt het grote voordeel van het gebruik van een koppelingsmand van welke fabrikant dan ook. Veel kleine tuningbedrijven (bijvoorbeeld Fabbri of Benelli) bieden perfect passende onderdelen met versterkte CNC-gefabriceerde manden, versterkte veren en dikke afdekplaten.

Om de primaire aandrijving compleet te maken heb je nodig:

  • Koppelingsmand (bijv. Fabbri Racing, Egg)

  • Primaire reparatieset (indien niet inbegrepen in de koppelingsmand)

  • < li>

    Beide onderdelen We hebben verschillende uitvoeringen en kwaliteitsniveaus op voorraad (zie accessoires)

CONCLUSIE: Ideaal voor iedereen die de vrijheid wil hebben om kies bij het bouwen van hun primaire in hoge kwaliteit.

Specificaties
Artikelnummer BGM06420P
EAN-13-code 4251389148579
Merk BGM PRO
Reviews