USP Icon
Gemakkelijk retourneren
USP Icon
Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
USP Icon
Meer dan 100.000 parts in het assortiment

Krukas lange slag BGM Evolution 2 55mm slag,110mm drijfstang,diameter=90mm wangen Piaggio Maxi 125cc 2-takt inclusief spacer,Aprilia SR,Gilera Runner FX,180FXR,Italjet Dragster 125,180,Piaggio SKR125,SKR150,TPH125 ,Skipper125,Skipper150

  € 250,95
Levertijd 1-3 werkdagen
Bezig met laden...
  • Gemakkelijk retourneren
  • Gegarandeerd de laagste totaalprijs!
  • Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
Omschrijving

De bgm EVOLUTION-krukassen zijn zeer netjes verwerkt en maken indruk met doordachte details:

  • prestatie-geoptimaliseerd grootlichtontwerp
  • goed uitgebalanceerd (speciale balans dus alleen verkrijgbaar met de BGM PRO-schachten )
  • Stabiele drijfstang
  • Verkrijgbaar met 52 mm (std.) en 55 mm slag

De lange slag versie met 55 mm slag heeft een langere drijfstang (110 mm in plaats van 105 mm zoals serie). Dit zorgt voor een soepelere loop, minder zuigerbelasting en meer mogelijkheden voor het aanpassen van de cilinderbedieningshoek.

CONCLUSIE
Zeer mooie, stabiele en goed uitgebalanceerde krukas, dat is de basis in elke motor voor een perfect gezonde structuur.

BIJZONDERE EIGENSCHAPPEN LANGE SLAG
De 55 mm lange slagas zorgt op elegante wijze voor meer cilinderinhoud en langere cilindercontrolehoeken. De prestaties kunnen weer aanzienlijk worden verhoogd.

Houd er rekening mee dat de extra slag van 3 mm moet worden gecompenseerd met een overeenkomstige compenserende afdichting van 1,5 mm op de cilinderkop of cilinderbasis. Het meegeleverde afstandsstuk van 5 mm compenseert alleen de langere drijfstang. De extra slag van 3 mm moet daarom ook worden gecompenseerd door een afdichting van 1,5 mm of een overeenkomstig gedraaide cilinderkop.

Een voetafdichting vergroot de stuurhoek van de cilinder en schept zo de voorwaarden voor sportief en snel rijden. gerichte prestatieontwikkeling. Om volledige prestaties te bereiken moet de uitstroomhoek vaak worden vergroot om de overstroomhoek te compenseren, die onevenredig is toegenomen ten opzichte van de uitstroomhoek. Voor alledaagse motoren wordt doorgaans aanbevolen om de slag te compenseren met een koppakking van 1,5 mm (of een overeenkomstige cilinderkop).

OPMERKING

Het optillen van de cilinder die nodig is voor krukassen met lange slag op de cilinderbasis verplaatst ook het schroefpunt van de uitlaat. Deze moet eventueel aangepast worden om weer spanningsvrij op de motor/cilinder gemonteerd te kunnen worden.

Specificaties
Artikelnummer BGM038025
EAN-13-code 4251389141235
Merk BGM PRO
Reviews