USP Icon
Gemakkelijk retourneren
USP Icon
Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
USP Icon
Meer dan 100.000 parts in het assortiment

Ontstekingsset BGM PRO 12V Touring electronic Vespa Largeframe (1957-1977,spitse kegel) Vespa Sprint 150 (VLB1T),Sprint Veloce150 ,GT125,Super150,TS125,GL150 2300g gebruikt voor ombouw naar elektronische ontsteking

  € 282,45
Niet op voorraad
Bezig met laden...
Ontstekingsset BGM PRO 12V Touring electronic Vespa Largeframe (1957-1977,spitse kegel) Vespa Sprint 150 (VLB1T),Sprint Veloce150 (VLB1T tot chassisnr. 294259),GT125 (VNL2T),GTR125 (VNL2T tot chassisnr. 145900),Super150 (VBC1T tot chassisnr. 412373),TS125 (VNL3T tot chassisnr. 18138),GL150 (VLA1T),VNA,VBA,VNB,VBB 2300g gebruikt voor ombouw naar elektronische ontsteking
  • Gemakkelijk retourneren
  • Gegarandeerd de laagste totaalprijs!
  • Klanten beoordelen Zandri met een 9.4
Omschrijving

De BGM PRO-ontstekingsset gemaakt van hoogwaardige componenten voor een snelle ombouw van de Vespa naar een onderhoudsvrije, heldere en betrouwbare ontstekings-dynamo-unit.

strong>EIGENSCHAPPEN

  • Omzetting van contactontsteking naar elektronische ontsteking

  • helder licht, zelfs bij stationair draaien

  • < li>

    spanningsgestabiliseerd 12 volt elektrisch systeem

  • onderhoudsvrije en betrouwbare elektronische ontsteking

  • < p>start onmiddellijk

  • goede rondloop

  • lichter, uitgebalanceerd magneetwiel

  • meer vermogen

  • betere acceleratie

Dynamo en spanningsregelaar
De BGM PRO-set is gebaseerd op een modern elektrisch boordsysteem met een spanningsregelaar. De dynamo heeft een aangepaste spoelbedrading en produceert zelfs bij lage snelheden een hoge spanning. Dit betekent dat er ook bij stationair draaien een helder, stabiel licht is. Bij hoge snelheden regelt de spanningsregelaar automatisch naar een stabiele en zachte 12-13 volt. Dit biedt ook de mogelijkheid om een batterij op te laden en/of een USB-oplaadaansluiting voor mobiele telefoons, navigatiesystemen, etc. te ondersteunen.

Ontsteking
De BGM Pro-ontsteking is afhankelijk van de CDI, die miljoenen keren is beproefd. Technologie zoals gebruikt door Piaggio vanaf de jaren tachtig. De ontstekingsimpuls wordt contactloos geactiveerd via een zogenaamd pick-up-signaal. De hoge ontstekingsstroom, zelfs bij lage snelheden, zorgt voor een perfect startgedrag onder alle omstandigheden. De contactloze ontsteking is stabiel tot ver in het vijfcijferige snelheidsbereik.

Volgwiel
Het gewicht van de magneetwielen is afgestemd op het betreffende beoogde gebruik:
De modellen met klein frame zijn met 1600 gram perfect voor de levendige eigenschappen van de kleine motoren.
Met 2300 gram bieden de motoren met groot frame een prachtige mix van soepel lopen en een zeer goed acceleratievermogen.
Ze zijn fijn gebalanceerd, bieden fantastische concentriciteit en hoge nauwkeurigheid van het ontstekingstijdstip, evenals een zeer goede magnetisatie.
Door de kleinere omtrek en de geoptimaliseerde vleugeloppervlakken hangt de motor zeer goed aan het gas en heeft een betere acceleratie en iets meer vermogen.

Conversie
Voertuigen zonder fabrieksspanningsregelaars (allemaal tot ongeveer 1980) vereisen ook een nieuwe voertuigbedrading voor eenvoudige conversie. Uiteraard bieden wij dit ook aan. Hij beschikt over een gecentraliseerde voeding via slechts één kabel, te combineren met de meegeleverde spanningsregelaar.

CONCLUSIE
Zeer mooie set om de Vespa een eigentijdse, betrouwbare en krachtige elektriciteit omzetten. Alle onderdelen zijn permanent verkrijgbaar als reserveonderdelen.


Specificaties
Artikelnummer BGM666SP1
EAN-13-code 4251389135944
Merk BGM PRO
Reviews